8 Haziran 2012 Cuma

Bitenler #6

Uzun bi aradan sonra tekrardan merhaba!! :)

Bu yazmadığım uzun süre zarfında dünya kadar ürün bitti :) Bakalım nelermiş :))


Avon Bademli Saç Bakım Kürü : Hiç bir işe yaramayan,saçı yağlandıran berbat bişeydi..Saç kremlerine karıştırıp bitirdim.. 


The Body Shop Ananya Vücut Spreyi : Bitirdiğim on milyonuncu filandır sanırım.. :) Şaka bi yana çok severek kullanıyorum..Ama artık üretilmiyor :( Elimde son kalanı kullanmaya kıyamıyorum..Yazısı burada tık tık..


Nivea Nemlendirici : Ne akla hizmet gidip 2 tane daha aldıysam bundan bilmiyorum.. Ya güzel iyi aslında zararı da yok cildime,nemlendirmesi yetiyo ama Nivea ürünlerinin ciltte bıraktığı o yapış yapış hisse dayanmıyorum!!! Bitti ve sonuncuydu :) Yazısı burada..


Dermosilver Akne Karşıtı Yüz Sabunu : Ben hayatımda böyle göz yakan,böyle cilt kurutan berbat bir ürün görmedim..Lilakutudan çıkmıştı neyse ki bitti..Hiç bir etkisi de olmadı sivilceye filan.. 


Neostrata Temizleyici : Bu da lilkutudan çıkma sample bi üründü.Tek kullanımlıktı :D Normal bildiğimiz jel,tek kullanımda bir şey anlayamadım :D


Gliss Sıvı Saç Kremi Spreyleriiii : Bu da benim artık ölsem vazgeçmem ürünlerimdendir.. Bitti ve yenisi açıldı.. Yazısı burada tık tık..


Bioderma H2o Sensibio : Dünyanın en güzel makyaj temizleme suyu,en bereketlisi ayrıca :) Ekim'den beri sanırım kullanıyorum yeni bitti..Düşünün artık :) Yazısı burada..


Gliss Saç Bakım Kürü : Eh yani.. Bitti gitti :D Yazısı şurada..







Maybelline Rimel : Güzel bi rimeldi :) Tekrar almayacağım ama sevmediğimden değil drugstore ürün alma yeminindeyim Ocak ayına kadar :D
Yazısı burada.. 


Oral-b Diş Fırçası : Zamanını doldurdu :D Çöpe gidiyor..Çok sağlam güzel,dil temizleyicili,muhteşem bi fırçaydı..Tekrar alırım :)


Dalin Islak Mendil : Çok severek kullandım.Kendinden nemlendiricili çok güzel mendildi :) Bi daha alırım :)


imaj meyker tombul far kalemi : Ben bunu lise de mi ortaokulda mı aldım hatırlamıyorum bile.. Çöpü boyladı sonuç olarak :D


Kajal Altın rengi eyeliner : Yine M.Ö tarihinden kalma bi ürün.. Kullanmıyorum zaten.. Çöpü Boyladı :D


Nivea Roll-on : Severek kullanıyorum.Her ay bittikçe bi tane alıyorum :))) Çok memnunum :)


Lanvin Organik Şampuan : Luxybox tan çıkmıştı bu üründe.. Organik şampuanları sevmiyorum yaa.. Saçları sertleştirip,mahvediyorlar.. Sonuç olarak kullandım bitti,orijinal boyunu almam..


Avon çilekli lip balm  : yıllar önce almışım artık kokusu tuhaflaşmış :D Attım çöpe :D


A+ saç kremi sample : BİM'de verdiler :D:D:D Gayet güzel bi krem aslında :D Kullandım beğendim :D Alır mıyım bilmiyorum :D


wella koleston boyamın içinden çıkan kremler : wella'nın orijinal boy kremleri berbat ama bu boyadan çıkan kremler çok güzel oluyo yaaa :(


Rossmann Duş jelleri : Cansın'ınım yolladığı kutudan çıkmışlardı.Hepsini sevdim :) Ama en çok küçük kız çocukları için olanı sevdim :D:D:D Ondan alıcam Rossmann'e gidince :D:D:D:D


Aplikatörler : Bunlarda miladi ürün :D Kullanmıyorum zaten,çöpe atıyorum :)


Watson göz maskesi : Hayatı kolaylaştıran ürünler yazımda bahsetmiştim.Çokta memnundum ama hunharcaaa çektim lastiğini bir gün maskeyi patlattım :D:::DD:D:D:D içindeki pembe sıvı akmaya başladı :( Atıyorum istemeyerek..yenisini alacağım ama :) Hayatı kolaylaştıranlar yazısı için tık tık..





L'oreal Elseve Saç Kremi : Elseve ürünlerini severdim normalde ama bu saç kremi hiç bir işe yaramıyor.. Elimde bir tane daha var bitince almam tekrar.. Çok kötü :(


Revigen Şampuan : Bu da Organik geçinenlerden..Lilakutudan çıkmıştı.Sevmedim.. Temizlemiyor... Orijinal boyunu almam..


Watsons Ballı Saç Maskesi : Lanet ürün bitti sonunda..Asla almam bi daha hiç bir çeşidini hemde.. Yazısı burada..


Oriflame Limonlu Maske : Hiç bir işe yaramayan ürünlerden biri de bu.. Bi daha almam..


Lanvin Duş Jeli Sample : Luxyboxtan çıkmıştı.Güzeldi.Kokusu muhteşemdi ama orijinal boyu çok pahalı almam sanırım..


50's glam edt Avon : Ah aahh bunu üretmiyorlar artık :((( Muhteşem kokuydu :( Tekrar bulabilsem keşke..Kalıcılığı mükemmeldi :(( Bitti :((( Yazısı şurada..


Gülçiçek Gül Kolonyası : Yazların vazgeçilmezi kolonyalarım :))) Bitti :) Yazısı şurada..


Maybelline watershine Glosslar : Yenileri mutlaka alınacak :)) Yazıları burada ve burada :)


Golden Rose Dipliner : Bu bitirdiğim ikincisi ama tekrar almam..Hem drugstore yeminim var hem de elimde flormar artliner var :) Göz kalemleri var... Buna sıra gelmez yani :D Eyeliner çekme işinde zorlananlar için gayet uygun fiyatlı güzel bir ürün :) Yazısı burada... 


Nivea Angelstar Deodorant : iğrenç berbat şekerli bööööğğ koku :D :D Asla almam tekrardan :)


Avon Genital Bölge temizleme jeli : Bitti :) Genital bölge temizliği hakkında yazı yazabilirim yakın zamanda.. Çok önemli bir konu ama yazı göremedim pek hakkında..İlerleyen günlerde yazacağım..


Ben bir ayda bunları bitirdim :) İnşallah dahası gelir.. Daha çok makyaj ürünü biter.. Drugstore ürün almama yemini ve güncellenmiş wish list yakında sizlerle olacak.. :) Yakında paylaşacağım.. Sevgiler kendinize iyi bakın :)


Facebooktan sayfamı beğenmeyi unutmayın :))

8 yorum:

ÖZGECAN dedi ki...

oYYY ne çok ürün bitirmişsin böyle yaa. İlk resimdekilerde;
avonun saç maskesini bende beğenmemiştim ama ama şu dermosilveri baya sevdim ben. Hatta acayip olumlu bi yazı bile yazmıştım blıgumda :) Senin böyle yazdığını görünce şaşırdım. Ben de gliss sıvı saç kremini hiç beğenmemiştim :) Demek gerçekten kişiden kişiye çook fark ediyor :) Tek ortak nokta; Bioderma H2o sanırım.
modamasallari.blogspot.com

kitten dedi ki...

avonun bademli balmını ben de tam bugün bitirdim:) çok yağlı bıraktığına katılıyorum, ben de çözüm olarak kendiminkini duşta sadece uçlarıma sürüp 3-4 dk bekleyip durulayarak kullandım(watsons balm hesabı) ve çok güzel yumuşattı ama hiç onarmıyor, uçlarım kırık doldu o yüzden de işe yaramaz bence de:)

Classy One dedi ki...

maşallah canım baya bir ürün bitirmişsin :)) bu arada bende gliss'in sıvı saç spreyini çok seviyorum ve watsons saç maskesi hakkında söylediklerine de katılıyorum, benim çok saçımı dökmüştü zamanında... kulanmayı bıraktım çoktan

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

harika!
ne çok şey bitmiş.ohh miss.

Küçük Renkli Günlüğüm dedi ki...

kuzucum tebrik ediorum büyük başarı mucukkk :*

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

@özgecan , evet kişiden kişiye far ediyor ürünler :D
@kitten , evet ya çok dandik bi ürün :D
@calssy one tşk ederim :)
@nilay , eeeeeeveeet :D
@cansın Oy yirim :D mucuk :D

mermaid dedi ki...

kuzum ne kadar çok şey bitirmişsin yahu maşallah :)

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

mermaid , tşk ederm kuzu <3