26 Şubat 2012 Pazar

Watsons Ballı Şampuan ve Saç Bakım Cilası










Bu ikisinin yazısını ayrı ayrı yazayım diye resimleri bu şekilde çekmiştim ama inanın ayrı ayrı posta bile değmez bu ürünler..Hayatımda kullandığım en berbat saç ürünleri kendileri..


Benim saçım işlem görmüş,boyalı yerleri kurumtrak,dipleri yağlı..Aslında gayet sağlıklı,çok kalın telli,gür,sık,çabuk uzayan,aslında kıvırcık ama düzleştirmekten şu an dalgalı hale gelmiş,çabuk dolaşan bir saç :) (evet saçımın tanımı illet ediyor ama aynen böyle kendisi)


Aslında yıllardır Gliss kullanıyorum ve çok memnunum ama saçım şampuanın yapısına alıştı sanırım,eskisi kadar etki etmiyordu saçlarıma..Ben de değişiklik olsun diye indirim zamanı bu serinin hem şampuan hem de maskesini almıştım..
Ürünleri alalı bayağı oluyor ama elimdeki şampuan ve kremim bitmeden başlamak istememiştim.Kullanmaya başlayalı 2 ay oldu her banyoda aksatmadan kullanıyorum ama böyle kötü saç ürünleri olamaz olamaz olamazzz olamazz yani!!


Şampuanın ambalajı çok dandik,seyahatlerde çantaya at götür tarzı bi ambalaj değil..Artı pompası çok az ürün veriyor.Benim saçlarım gür ve uzun olduğundan 3-4 pompa alıyorum..Kendisi maalesef köpürmüyor..Şampuanda en gıcık olduğum özelliktir.Daha sağlıklı filan diyorlar ama ben köpürmeyen şampuanın temizlediğine inanamıyorum bir türlü o temizlik,arınma hissini hissedemiyorum ki banyo yaptıktan sonraki gün saçımda kirli gibi bir his bırakıyor..Yani TEMİZLEMİYOR!! Bu kadar çok eksisi var ve bir tane artısı yok..Bir daha asla almam..Bitsin bayram edeceğim..


Maskeye gelince,ben bu maske hakkında bol bol olumlu yorum okuduğumdan almıştım zamanında..Ambalajı güzel.Haftada 3 kez yani her banyoda uyguluyorum..Saçlarımı açıyor ama ben böyle göz yakan berbat bir ürün görmedim..O kadar şampuan kullanmışımdır,kör edecek kadar yakıyor acıtıyor gözlerimi..Belki benim gözlerim çok hassas ve bozuk olduğundan böyledir diyeceğim ama bilmiyorum..Gözlerimi kapatıp kör misali uygulayıp bekletiyorum kendisini saçlarımda..Durulaması tam bir işkence yıka Allah yıka çıkmıyor..Saçımdan o tuhaf cila hissi kaybolana kadar işkence çekiyorum..Banyo sonrası aman aman yumuşacık bir histe vermiyor yani..Gliss saç kremlerinden aldığım ipeksi histen sonra bunun verdiği yumuşaklık çok tırt kaldı..Bu maske ince telli,düz ve hiç işlem görmemiş saçlara iyi gelebilir ancak..Yani üzerindeki "işlem gören saça iyi gelir" olayı tamamen palavra..Nasıl bitecek bilmiyorum ama bitirmeye çalışacağım :( Pantene Aqua Light saç kremi bundan iyiydi..Yağlandırıyordu ama bunun kadar berbat değildi..Ki bu da yağlandırıyor..Ben her gün saçımı yıkamam,yoksa çabuk yağlanıyor saçlarımı 2-3 güne bir yıkamaya alıştırdığımdan kolay kolay yağlanmıyor.(gerçi boyanın kurutma etkisinden de olabilir bilmiyorum) ama önceden de boyalıydı saçım çok sık yıkamadıkça yağlanmazdı, bu maske sağolsun o görevi de üstlendi..Yani bu ürünün de bir tane artısı yok maalesef..


İki ürünü de bir daha asla almam..Gliss yağlandırıyor,saç döküyor diyorlardı ama bu ürünleri kullandıktan sonra onu arar oldum..Herkesin saçı farklı,herkesin cildi farklı benim beğenmediğim bu üründen siz çok memnun olabilirsiniz :/ Çok olumsuz bir yazı olmuş yahu :)))
Bilmiyorum bu yazıdan sonra almak ister misiniz ama maske 7-8 lira,şampuanda 5-6 lira civarında olmalı sanırım..Watsonslarda bulabilirsiniz...


Sevgiler..

12 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle berbat ürünler. bende de bira özlü şampuanı ve bal özlü maskesi var. saçımı yıkayıp kuruladıktan sonra pamuk şekerler gibi kabardı. ben bitmesini bekleyemeden başka bir ürün aldım. yün kazaklarımı bile yıkamam!

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

canım bende saç kreminden memnun kalmıştım aslında ama kişinin saç yapısına göre değişiyor dediğin gibi.Ama şampuanı hakkında bir fikrim yok daha önce hiç kullanmadım.
http://merveyilldiz.blogspot.com

özge dedi ki...

kavala çok beğeniyordu bu şampuanı ürünlerin kişiden kişiye ne kadar farklılık gösterdiğine bir örnek bence:)ben içinde bal kelimesi geçen herşeyi severim ama bu ürünü denemedim..

... dedi ki...

bende bloglarda çok okuyunca alsam mı almasam mı diye arada kalmıştım. Şimdi senin yorumunu okuyunca kesinlikle almamaya karar verdim

ÖZGECAN dedi ki...

Şampuanını denemedim ama maskeyi bende aldım. İlk kullandığımda hoşuma gitti ama bir süre sonra iyi de kötü de bir etkisi olmadı

ne var ne yok ? dedi ki...

Rossman'ın şampuanlarına bayılıyorum ben yıllarca Elidor kullandım bu yıl rossman'ın şampuanına geçtim bence denemeye değer watsons'ın şampuanlarına bir türlü güvenemiyordum bak sende memnun kalmamışsın

want more fashion dedi ki...

sac kremini bende kullanmak isterim.. cünkü saclarimin uclari cok kuru

kavala70 dedi ki...

özgecim,ben biralısından memnundum, ballı şampuanı güzel değil, ballı maskeyi de denemedim ama bu yazıdan sonra denek istemiyorum :)

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

@adsız aynen :D
@merve yıldız bilmiyorum ya ben nefret ediyorm :S
@özge ince telli saçların varsa dene bi istersen belki seversin..benim saçım çok :/
@.. almamalı zaten :D
@özgecan etkisi olmadığı gibi bitmekte bilmiyor :D
@ne var ne yok rossmannde pek farklı değil bence :S
@want more fashion dene ozaman :D
@kavala70 herkesin saçında farklı etki yapıo ama benim saçlarım çok ve aşırı dalgalı o yüzden işe yaramamış olabilir

MODAVESAİRE dedi ki...

bence herkesde aynı etkiyi bırakmıyor. benm saçlarım işlem görmüş değil. ancak çok kuru ( çocukluğumdan beri)...ve bu ürün benim kurtarıcım.. haftada 1 kez kullanıyorum. diğer günler de gliss.. bence herkesin saçında aynı etkiyi yapmıyor, bi arkadaşa biralısını almıştım o çok seviyo, bi dene istersen onu tabi..

babymuckelmas dedi ki...

benim saçlarım çok kabarıyo işe yararmı acaba :/

Adsız dedi ki...

tam da saçımı yağlandırmak için bir ürün arıyordum,,tam isabet oldu:) benim de yağlandıracak bişiye ihtiyacım avr şu ara,,kuruluktan kırılıyor saçlarım..ama yağ eksiğinden,nem eksiğinden değil....teşekürler,,yarın fırsatını bulursam alıcam,,,