7 Ekim 2011 Cuma

Avon Parfümleri Dosyası :)

Sizde benim gibi çok ağır olmayan,kokusuyla baş ağrıtmayan,ferahlık ve temizlik hissi veren,çiçek kokularına daha düşkün,sadece tek bir parfümle yetinemeyenlerden misiniz? :) Ozaman doğru yazıdasınız demektir :) Avonun parfümlerine ba-yı-lı-yo-rum :) Bayılıyorummm <3 
Okadar çok Avon parfümüm var ki heralde hepsini elden geçirmişimdir :D Bu konuda Profesyonel olmuşumdur yani :D 
İşte birbirinden güzel yerine göre hafif yerine göre (çok az) ağır,kimisi kalıcı kimisi sıkıldığı an uçan parfümlerim :)
1 ) Windscape : Turunçgil ve çiçeksi.Tam bir yaz kokusu çok hafif okadar tatlı güzel bi kokusu var ki çok severek kullanıyorum :)
2 ) Rare Pearls : Çiçek kokusu.Bu koku biraz daha kalıcı yine çok hafif.Tester dan kokusunu anlamamıştım ama şişeden sıkınca daha güzel bir koku alıyorsunuz :)
3 ) Eternal Magic : Çiçeksi ve odunsu.Ama ben pek çiçek odun kokusu alamıyorum çok ağır şeker kokusu gibi geliyor..Hiç sevmiyorum bir an önce bitsin diye bol bol sıkıyorum her tarafa :D
4 ) Its Up to You : Çiçeksi ve odunsu.Avon bu parfümü bu yıl sevgililer gününde çıkarmıştı sanırım.Harika bir kokusu var çok güzel bayıla bayıla kullanıyorum üstelik kalıcı.Arkadaşlarım hemen tanıyor bu kokuyu yine hafif ve güzel kokularımdan biri :) Tavsiye ederim.Tekrar alırım :)

1 ) Pur Blanca : Çiçek.Bu kokuyu bilmeyen yoktur zaten en hafif en çiçek koku,senelerdir kullanırım çok severim hem yazlık hem kışlık güzel bir koku kesinlikle tavsiye ediyorum.Biterse tekrar tekrar alacağım kokulardan biridir kendileri :)
2 ) Wish Of Love : Meyve ve çiçek.Bu kokuya bayılıyorum.Çok kalıcı çok tatlı bir kokusu var.Çok hoş bir çiçeksi meyveli koku.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Biterse tekrar alırım
3 ) Perceive : Odunsu ve çiçeksi.Bu kokuyuda duymayan kalmamıştır sanırım :) Bu koku kışın kullanıma uygun yazın bana çok ağır geliyor.Bu kokuda çok kalıcı gayet memnunum,severek kullanıyorum.Biterse almam çünkü birazcık ağır gibi geliyo bana..
4 ) Bali Bliss : Odunsu ve çiçeksi.Bu koku bana daha çok meyveli gibi geliyor tam bir yaz kokusu.Çok hafif gibi aslında ama değil kalıcı( ne biçim bi cümledir ya bu :D )

1 ) Incandessence : Çiçek.Bayılıyorum..Ba-yı-lı-yo-rummm :) Çok çok çok hafif ama öyle tatlı bir kokuki buda çiçek ve meyve karışımı bir koku.Kendi ambalajında olanını bitirdim o yüzden çanta boy olanını koydum buraya :D Kesinlikle tavsiye ederim,biterse tekrar alırım
2 ) Little Black Dress : Oryantal çiçek kokuları.Çok seviyorum bu kokuyu da.kalıcı ve misler gibi kokuyor.Bu parfümden 4-5 şişe bitirdim bu parfüm bolluğunda hemde :) Ne kadar seviyorum düşünün artık :D Kesinlikle tavsiye ederim,bitince alırım.
3 ) Ungaro : Çiçeksi taze odunsu.Sıkmaya kıyamıyorum.Çok çok özel bir gün olmadıkça dokunmuyorum bile.Belkide en son nişanımda sıktım :D Çok güzel çok,anlatamam,aşığım bu kokuya.Fransız tasarımcı Ungaronun Avon için tasarladığı özel bir kokuymuş.Aşırı kalıcı bir çiçek kokusu.Nişanlım da bu kokunun erkek parfümünü kullanıyor inanılmaz güzel kokuyor ondada.Aslında bu parfümün indirimli hali 60 küsür lira filandı sanırım.Ama umrumda değil kıydım paraya aldım.Bu kokuya değer bence :D Bitireceğimi sanmıyorum kıyamadığım için ama biterse yine kıyar parama alırım sanırım :)
1 ) Diamond : Çiçek.Buram buram zambak kokuyor bu parfüm.Çiçek bahçesinde gibi oluyorum bunu sıkınca.Kalıcı sayılır yoğun çiçek kokusu beni baştan çıkarmaya yetiyor :D Beğenerek kullanıyorum.Biterse kesinlikle alırım tekrardan :D
2 ) Simple Elements : Çiçeksi ve odunsu.Bu koku Pur Blanca'ya benziyor.Ama ondan daha ağır kokusu var.Çok tatlı ve hafif bir yaz kokusu.
3 ) Treselle : Tropikal çiçek kokuları.Avon'un en sevdiğim kokusu diyebilirim.Avon parfümlerinin Nerdeyse hepsini kullandım gördüğünüz gibi.Çoğunuda tester dan kokladım beğenmediklerimi almadım.Ama bu koku inanılmaz..En iyisi en mükemmeli bende.Bunu sabah sıkıp o gece arkadaşımda kalmıştım ertesi gün yatakları toplarken buram buram kokuyu almış..O derece kalıcı inanılmaz güzel bir çiçek kokusu.Ne zaman sıksam adını sorarlar :) şiddetle tavsiye ediyorum asla pişman olmazsınız.Kesinlikle bitince alırım tekrar,az kaldı zaten ühü..
4 ) Celebre : Çiçeksi ve meyveli.Bu kokuyuda bilmeyen kalmamıştır kesin.Manolya kokusu sevenler için biçilmiş kaftan.Hafif ve tatlı bir bahar kokusu.Kalıcı sayılır.Tavsiye ederim,bitince alırım :)
1 ) Ice sheers : Meyve kokusu.Bu koku buram buram böğürtlen kokuyordur sanıp atlamıştım hemen ama böğürtlen neredeyse yok gibi daha çok kolonyamsı bi koku var.13 liraya almıştım yazlık kullanıma uygun sanıp,beğenmedim.Az kaldı bitmesine bitince atıcam.Bir daha almam.
2 ) Outspoken : Çiçek ve meyve.Sümbül kokusuuu :) Fergie'nin parfümü :) Çok kalıcı ve çok hoş değişik bir kokusu var.Ambalajına aşığım zaten :D Herkes çok beğeniyor bu kokuyu kesinlikle tavsiye ediyorum.Biterse tekrar alacağım.
3 ) 50's Glam : çiçek.İnci çiçeği kokusu..Bu kokuya aşıktım ama Avon artık üretmeyecekmiş nasıl bir saçmalıktır ya bukadar kalıcı ve yoğun bir kokuyu nasıl kaldırdılar anlamıyorum.Sıkmaya kıyamıyorum bi tanecik parfümümü.Bilsem stok yapardım :( 
4 ) Bond Girl 007 : Çiçeksi ve odunsu.Bu kokuda çok meşhurdur :) Ve çok pahalıdır.İndirimli hali bile pahalıdır.Yasemin ve orkide kokusu karışımı bir parfüm.Çok severek kullanıyorum.Ambalajı bitiriyor zaten :) Biterse tekrar alırım.Tavsiye ederim :) Çok övülüyor ama bence bi Treselle bir Ungaro değil :)

29 yorum:

justuntitled dedi ki...

Windscape, wish of love, bali bliss, celebre ve son gözdem olan incandessence! Ben de bunları kullanıyorum senin kullandıklarının arasından:) Dediğin tarzı seviyorum açıkçası ben de. Diğerleri boğuyo. Zaten bi insanda hem migren hem astım olunca kullanabileceği parfüm sayısı sınırlı:( Kısacası Avon'un kalıcı olmayışı benim işime geliyo, sık sık indirim olması da cabası:)

Adsız dedi ki...

Bir parfüme ayda bir kere sıra geliyordur yahu, bu ne bolluk :D

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@justuntitled evet canım ya bendede migren va bronşiiiit faaaarannjiiit her biri var ağır kokular öksürtüp boğuyor beni o yüzden bunları çok severek kullanıyorum hepsi çok hafif :)

@nerwen yok ya biri bitip birini sıkayım yapmıyorum.Canım hangisini isterse onu sıkıyorum :)

kentgezgini~ dedi ki...

canım ben de aynen senin gibiyim.avon'un parfümlerini ben de seviyorum.tam benlik kokular.ağır olanlarını sevmiyorum ama pur blanca celebre tarzı ya da windscape çok beğenirim.

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

kentgezgini zevklerimizin aynı olmasına çok sevindim :)

mine dedi ki...

ben de avon'un tomorrow'unu çok seviyorum:)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

tomorrow da çok hafif çiçeksi bi koku onuda bitrdim ben :)

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

acaba slip into yu denedin mi almayı düşünüyorum da :D

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

hayır canım ya onu çok övüyorlar aslında ama denemedim malesef.. :) tester dan kokusunu net alamadım ondan satın almamıştım

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

tamam saol.

Sevgili Blog dedi ki...

ben de Eternal Magic'e bir o kadar bayılıyorum,,kullanmaya kıyamıyorum desem :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

bilmem ya bana çok fzla şekerli geldi o koku :D

Meryem İmamoğlu dedi ki...

Bence Avon'un en güzel kokusu CL Rouge... Hem çok güzel bir kokusu var, hem de kalıcı... Denemeni tavsiye ederim. :)

ÖziBio dedi ki...

I Love Treselle...Yazdıklarının bir çoğunu kullandım,Wish of love bayıyor artık beni :( Çok da severek almıştım halbuki...Simple Elements'in kaldıkça kokusu bi hoş oluyor...Temiz temiz kokuyor <3 Ama tüm kadınlar buram buram Avon kokuyor ya işte onu sevmiyorum,Treselle pek bi keşfedilmemiş kalıyor diğerlerinin yanında.O yüzden de seviyorum :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

Canlarım ben sadece çiçek kokusu seviyoru o yüzden bayıyo diğerleri..önerilerinizi dikkate alıcam ama :)

MrvD dedi ki...

Süper bu :) Ben parfüm delisiyim, hep değişik parfümler alıp kullanıyorum, deniyorum. Ayrıca ben parfüm şişelerini çöpe atmıyorum, saklayıp koleksiyon yapıyorum.

STYLE M dedi ki...

avonun kullanmadigim parfümü yoktur sanirim, ama treselle ve far away ,soft musk ,celebre benim aklima ilk gelenler memnun olmak konusunda ;) ama yinede chanel coco ve gucci rush bir numaram her daim ;) sevgiler

Adsız dedi ki...

suanda kullanmakta uldunuz kac tane avon parfümü var? parfümleri bende severim

Adsız dedi ki...

little black dress en sevdiğm koku hep bunu kullanıyorum çokk kalıcı parfümü sıkıyorum üstüme kıyafeti çıkarıp 2 gün sonra giydiğimde bile kokuyo gitmiyo

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@mrvd ilginçmiş :D
@style m sevgiler :D
@adsız bunları çoğu bitti :D Buyrun sayın merak ettiyseniz hepsi bunlar yani :D
@adsız çok tatlı bi kokusu var :D

Adsız dedi ki...

gerçekten benim de kullanmadığım yoktur aralarında ve favorilerim; Little Black Dress, Jet Femme,Pur Blanca,Treselle... Ya ben de en çok neye üzülüyorum Treselle'nin Seduction diye özel bi serisi vardı mor şişeli harikaydı harika ve çok kalıcı... Neden kaldırdılar onu nedeeennn :( bilsem stok yapardımm...

Xoxo dedi ki...

bali blissı bnde kullanmıstm purblanca blossom cıkmıstı bı ara onu cok sevmıstm olsa keske onu tek gecermm olsa stok yprm o derece :) boyle parfumlernı gorunce ıcım acıldı ya ne cok parfumun var cnm cıceksı koku knusunda snın ızınden gıtcem :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

benim şu an stok yapmadığıma en pişman olduğum koku "50's glam" :(

Yaşasın çiçek kokularıı :)

Xoxo dedi ki...

bnde onu cok sevmıstım cıksa keske yenıden :(

evet cıcek kokuları hem mutlu edıo hem hafıf baymıyo :))

Adsız dedi ki...

Incandessence yazlık bir parfüm mü acaba. bu ay mini boyları var da katalogta alayım dedim ama size de bi danışayım dedim...

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

aynen öyule canım :D

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

mini minicik evet cnm bence denemelisin <3 çok tatlı :)

Adsız dedi ki...

çok faydalı bi post olmuş teşekkürler tamda avondan yeni bir parfüm alma arayışındayken evet Little Black Dress aşık olduğum bir parfüm çok çok güzel Incandessence ve Instinct de mutlaka denemelisin

Adsız dedi ki...

Incandesence yaz mevsiminde sıkılacak bir koku mu acaba?