10 Ekim 2011 Pazartesi

Flormar Pretty Compact Allık - P115




Ne zamandır bu allıkla ilgili yazmayı düşünüyordum ama yazmaya vaktim olmadı :) Çok severek kullandığım bir allık bu bayıla bayıla kullanıyorum çokta bereketli kullan kullan bitmiyor :) Renk skalası yukarıdaki gibi..Benim size tanıtacağım P115 nolu allık..Bu Güzelim allıkla hem kontör yapıyorum,hem renklendirme :D Çok kullanışlı kesinlikle tavsiye ederim,tekrar alırım.Flormar ürün hakkında
Flormar Profesyonel make up yeni bir allık geliştirdi : Ultra ince,pürüzsüz ve gün boyu hissedeceğiniz kadar kalıcı.. Geliştirilen mikro teknolojisiyle, cildi kadifemsi ve pürüzsüz hissettirir.  Ağırlık hissi vermeyen ince toz yapısı ile kalıcılık sağlar.Cildi kadifemsi ve pürüzsüz hissettirir. Ağırlık hissi vermeyen ince toz yapısı ile kalıcılık sağlar. Ultra ince,pürüzsüz ve gün boyu hissedeceğiniz kadar kalıcı.. **Not tested on animals-Hayvanlar üzerinde denenmemiştir-Hayvansal katkı maddesi içermemektedir. diyor.





Umarım güneş ışığında renkler net çıkmıştır.Bu kadar tatlı ve yoğun renkleri var üstelik çok kalıcı çok memnunum fiyatıda uygun.En kısa zamanda diğer renklerinide denemek istiyorum :) 

2 yorum:

kader dağlı dedi ki...

canım bende bu allıktan kullanıyorum ancak simli olması güzelsede hiç renk vermiyor nerdeyse..sadece ışıltı ve hiç kalıcı değil çabuk uçuyor nedense

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

bilmem bana bol bol renk veriyor hatta okadar renk veriyoki fırçadakini döküp öyle uyguluyorum yüzüme :)