18 Şubat 2012 Cumartesi

Makyajı,makyaj temizliğini ve Seyahati Kolaylaştıran Ürünler #1





Watsons ve Rossmann seyahat setleri : Deliriyorum :) Çok seviyorum :) <3 Watsons travel sette yukarıda gördüğünüz bir losyon şişesi,bir pompalı şişe 2 krem kutusu ve mini spatula ile pompa oluyor.Rossmann'inkinde bir şeffaf çanta,iki losyon şişesi,iki krem kutusu ve bir spatula ile minik huni oluyor..
Peki ne işe yarıyor bu ürünler?
Bu ürünler seyahata giderken yanında kocaman şişeleri,krem kutuları,şampuanları götürmek istemeyenler için üretilmişler :)
Ben seyahat dışında kendi karışımlarımı yapmak,yanımda bazı ürünleri taşımak ve bitmek üzere olan ama koca kutuyla yer işgal eden ürünler ve herhangi bir arkadaşıma denemesi için gönderdiğim herhangi bir ürünü de bu ambalajlara koyup yollama amaçlı kullanıyorum.(Bol Anlatım bozukluğu barındıran cümle :)))







Yukarıda gördüğünüz gibi büyüklü küçüklü çeşit çeşit boyları var.Ürünlerinizi hangisini isterseniz ona koyun gayet kullanışlılar.Yukarıdaki dolu olanları çantamda taşımak için yanıma alıyorum.Bazıları arkadaşlarım tarafından deneme amaçlı gönderildi.Mesela üzerinde Gratis Body Cream yazan kutular,Vanilya cheesecake ve bioderma sebium Cansıncığım tarafından denemem için yollanmıştı..
Bu kutular gerçekten büyük kolaylık :) seviyorum kendilerini :D



Yukarıda Mini Huniyle nasıl kolayca ve taşırmadan dolum yaptığımı görmenizi istedim :)


Aşağıda yine Watsons'un dörtlü krem kabını görüyorsunuz.Rengini sevmediğim rujlarımı karıştırıp preslemiştim.Bol bol çıkınca bu şekilde her kata bir tane doldurdum :D Harika bir renk çıktı ortaya.Kokusu,renklendirmesi,kalıcılığı muhteşem bir ruj yarattım :D:D


Bu ürünlerden sadece Rossmann ve Watsons satmıyor.Aşağıda gördüğünüz gibi Sephora'da da var.Bu ürünü de Cansın yollamıştı. :)


Yine seyahatlarde kocaman diş macunu ve diş fırçası taşımak yerine Banat'ın seyahat boy setini taşıyorum.İtiraf edeyim bazen çantada taşıdığım da olmuyor değil.Sarımsak-soğan-baharat seven bir insanım.Ağız kokusu olmasın diye direk yerinde müdahale için iyi oluyor kendisi :))) Fiyatı 4 yada 5 lira :)




Watsons Jel Göz Maskesi : Bu ürünün aynısından The Body Shopta da var ama oradakine dünya para vermeye gerek yok  :) Bu maskeyi buzdolabına koyuyorsunuz,çok dondurmadan soğumasını bekliyorsunuz.Küçük olduğu için sadece göz çevresine etki ediyor.Sabah kalkarken oluşan şişlikler için,uykusuzluk dönemi oluşan göz altı torbaları için gayet iyi geliyor.Göz çevresini ve gözleri rahatlatıyor :)












Watsons Pudra Kabı : Loose pudraların her yere saçılmasından bıkanlardansınız bu ürün müthiş bir ürün :) Benim çok sevdiğim bir loose pudram var ama kocaman olduğu için çantada taşımak ölüm oluyor,saçılır mı dökülür mü diye makyaj çantamdan çıkaramıyorum kendisini.O yüzden bu ürünü görür görmez atladım hemen :) Aşağıdaki gibi büyük kaptan küçüğüne aktardım.Çok sağlam bir kap ayrıca minicik olmasına rağmen bayağı ürün alıyor.




The Body Shop Pudra Süngeri : Compact pudraların kullanımında en kolay,en rahat,en kaliteli süngerlerden biridir kendisi.10 lira gibi bir fiyatı var sanırım ama çok sağlam ve temizliği çok kolay.. Bu resmi ilk aldığım zaman çekmiştim.Tutuşu kolay çok güzel bir sünger :)


The Body Shop'un seyahat boy kutuları da var.Aynı şekilde Gratis'te de var.The Body Shop'un bir kaç kolaylık sağlayan ürünü şöyle;







TRAVEL KIT

YUZ YIKAMA FIRÇASI

YUZ MASAJ ALETi

SİYAH NOKTA ÇIKARICI

AYAK TÖRPÜSÜ



Travel kit dışındakileri almak istiyorum :) O yüzden burada uzun uzun yazmadım,alınca tanıtırım sizlerede :)











Yine travel çantama seyahat boy olarak satın aldığım ürünlerimi koyup,rahatça seyahate çıkabiliyorum :)




 Mini makyaj fırçaları : Bu fırçaları 4 liraya aldım ne bir dökülme ne bir alerjik reaksiyon yaptı.Dışarı çıkarken çantama atıyorum.Makyajımı çok rahat bir şekilde tazeliyorum.Koca fırçaları taşımaya gerek kalmıyor :)


Watsons Çift taraflı Makyaj Düzeltme Çubukları : Çok memnunum! :) 4 ya da 5 liraya almıştım sanırım.İçinde seksen tane var.Büyük olan tarafıyla kapatıcı,allık hatalarını , küçük ve sivri olan tarafıyla da Göz makyajı hatalarını temizliyorum.Böylece ufak bir hata yüzünden komple makyajım ziyan olmuyor :)



Gratis Yağ Emen Mendiller,Makyaj Temizleme Mendilleri ve Makyaj Süngerleri : Büyük Kolaylık :)) Yağ emen pudralı mendiller fiyatına rağmen çok iyiler en ufak bir alerjik reaksiyon yapmadılar.Aynı şekilde makyaj temizleme mendilleri çok güzel temizliyorlar,çok memnunum.Onlarında bir zararını görmedim şimdilik :) Makyaj uygulama süngerleri fondöten uygularken güzel oluyor.Fondöten kullanmadığım için çok ihtiyacım olmuyor aslında o yüzden gördüğünüz gibi pek kullanılmamış.Fırçayı daha çok sevmemde bunda büyük bir etken aslında :D


Gratis Balmy Makyaj Temizleme Eldiveni : İyiki almışım dediğim bir ürün oldu kendisi.Yüz fırçasının yüzümü "haşırt" diye çizmesine dayanamadığım hassas zamanlarda içine temizleme jelini koyuyorum ıslatıyorum.Mükemmel bir şekilde arındırıyor cildimi.Kullanım talimatında sadece suyla yıkayın demiş ama temizleme jelimizi unutmamalıyız biz tabiiiii :) 



Watsons Nemlendirici Çorap : Bu çorabı da bana Cansıncığım yollamıştı.Açıkçası ayak için bir bakım yaptığım söylenemez ama Oriflame ayak maskesini uyguladıktan sonra bu nem çorabında ayağı on dk  bekletince yumuşacık ve mis kokulu ayaklara sahip olunca ayak bakımı yapmaya karar verdim :D (anltaım bozukluğu 2 :D) Bu Çorap bana olduysa size havada karada olur.40 Numara ayaklarım var ziraaa :D 


Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Bu yazının ikinci kısmı da en yakın zamanda gelecek.Merak ettikleriniz ve sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım :)
Mutlu Hafta sonları :))




16 yorum:

LensMakyaj Blog dedi ki...

Ben de Watsons'ın setlerini kullanıyorum ve çok memnunum, koca şişeleri yanımda taşımak zorunda kalmıyorum. Kozmetik kutularından çıkan mini boy ürünleri de saklıyorum ve seyahatlerde yanıma alıyorum. Yıllarca boşuna hamallık yapmışım. :)

yeni hayat dedi ki...

çok sık yolculuk yapmam gerekiyor ama seyahat boylarına alışamadım çok garanticiyim galiba:) ya yetmezse, ya dökülür de azıcık kalırsa falan filan gereksiz hamallık yani:)fırçalar ne tatlıymış öylee!

Adsız dedi ki...

kücük kutular cok tatli ve kisa tatil yapiyorsan pratik dedigin gibi : )

Taze Bahce dedi ki...

Çok eğlenceli bir posttu:)

özge dedi ki...

canımcım şuan kendimi yollara vurup hepsinden alasım var:)) öyle güzel anlatmışsınki:) Ama en çokkkk göz için jeli sevdim.Nedense Watsonsta hiç görmedim bu ürünü,Rossmanda var ama kocaman hiç beğenmedim böyle bişey acilen istiyorum:)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@lensmakyaj.com aynen ya :)) bende boşuna hamallık yapmışım diyorum :D

@yeni hayat hahaha :D Ben taşıyamıyorum koca koca ya :D gına geliyor :D

@viva evet cnm aynen öyle :)

@güzellik paleti :D Vaaay antalyadan birini gördüm çok mutluyum şu an :D:D

@özge çok tşk ederim <3 watsonsta bende yeni gördüm yeni aldım.alışveriş postu yapmadım direk yazdım böyle :D

kentgezgini~ dedi ki...

Mini Makyaj Fırçalarını nerden aldın canım?Gerçekten iyi fikirmiş koca koca fırçaları yanında taşımaktansa..

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@kentgezgini- parfümerinin birinden aldım cnm :D

Adsız dedi ki...

Bu kucuk boylar cok pratik oluyor=))) bende kactane ruj kirdim hepsini bir birnne karistirdim farkli bi renk ortaya cikti=D

yeni hayat dedi ki...

ben de antalyalı sayılırım yahu 3 aya kadar kütüğüm bile değişicek yani:))

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@hatice aynen çok pratikler :D:D:D

@yeni hayat ne güzel :D

kumral dedi ki...

Cok faydali bi yazi olmus gercekten cnm :)
Şu siyah nokta aletini cok merak ettim dogrusu en yakn zamanda gidip bakacagim :)

http://kozmoguzellik.blogspot.com

Sihirlitorba dedi ki...

bloğunu zevkle takip ediyorum cnm.bir sorum olacaktı:bu seyahat boy ürünleri nereden alıyorsun.boş şişelerden bende alıp kullanıyorum ama bir ürünün seyahat boyunu kullanmak daha iyiymiş gibi geliyor bir yere giderken (anlatım bozukluğu 3 :))) watsons,gratis gibi yerlerde göremiyorum seyahat boyu ürünleri...bilgilendirirsen sevinirim...

PrettyWeird dedi ki...

Travel kit'ler çok kullanışlı gerçekten, harika bir post olmuş cnm x

özlem dedi ki...

Çok eğlenceli bir post olmuş; çoğu tanıttığın ürün bende olmasına rağmen zevkle sonuna kadar okudum.

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@sihirli torba canım rossmann ve gratislerde var..Bazılarıda Lilakutudan geliyor :D Sevgiler

@prettyweird tşk ederim cnm :)

@makyajcadısı tşk ederim :)