23 Şubat 2012 Perşembe

theBalm Shelter SPF 18 / theBalm Renkli Nemlendirici








Bugün çok telaşlı bir günümdeyim,çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü  yani akşama parti vaaaar , bu da saatlerce hazırlanmak demek benim için :)) O yüzden postumu yazıp uçuyorum. :)

Bu ürünü tanıtmayan kalmadı sanırım,almayanı dövüyorlar :))) Yine içerik ve ambalaj olarak sevdiğim theBalm markasının ürünlerinden kendisi.Antalya'ya Gratis yeni açıldı,ben bu ürünü başka bir şehirdeki Gratis alışverişimde almıştım.Kullanmaya kıyamıyordum bile :) Artık bizimde Gratisimiz var doya doya kullanırım :)))

Yukarıdaki  resimlerde gördüğünüz gibi devasa boyutta bir ürün,tam 64 ml yani kocamaaaaaaaaan :) Ve çok az miktarda uygulama yapmak yetiyor,ben en iyi sonucu düz fondöten fırçasıyla uygulamada aldım..(bknz.The Body Shop Fondöten Fırçası)

Ben light rengini kullanıyorum(en açığı),bu renk bile bana koyu geliyor aslında ama nemlendiricimiz o kadar muhteşem ki bir süre sonra ciltle bütünleşiyor ve anında cildin her köşesinde renk eşitliği sağlıyor..Kapatıcı özelliği çok az,kapatan bir şey olsun isterseniz size uygun bir ürün değil.Ben fondöten kullanmaktan nefret eden bir insan olduğum için bu ürüne bayıldım :D Çok fazla cilt sorunum olmadığından kendisi şimdilik bana yetiyor,sanırım uzunca bir süre değiştirmem :)

Sondan iki resmin ilkinde ilk uygulandığı hali,ikincisinde yedirilip bir süre beklendikten sonraki halini görüyorsunuz..Ürün mat bir ürün değil T bölgesi bir süre sonra parlıyor o yüzden ben kurtarıcım Luminelle ile birlikte kullanıyorum.
Böylece hem daha mat hem de daha kapatıcı bir görünüm oluyor.
Kendisi vazgeçemeyeceğim günlük makyaj ürünlerimden bir tanesi.Ben bu nemlendirici,clinique kapatıcı ve Luminelle ile muhteşem cilde kavuşuyorum :))) Hem ağır makyaj hissi olmuyor yüzümde hem de çok doğal bir görünüm elde ediyorum :)

SPF 18 koruması var,yazın Antalya'da SPF 50 bile beni kesmiyor o yüzden yazın altına başka bir güneş koruyucu mutlaka geçerim yani :) Bu ürünü yaz mevsiminde hiç kullanmadım.Akar mı,sıkar mı,bunaltır mı,çok mu nemlendirici yüklemesi yaşarım bilmiyorum..(Antalya'nın yazı yalnız..Normal yaz değil :D 40 ve üzeri dereceler :D Nem oranı %98.. :D)) Yaz mevsimi gelince düşüncelerimi tekrar paylaşırım sizlerle :)

Ürünün içeriğini yukarı da görebilirsiniz,diğer balm ürünleri gibi bunda da talc ve paraben yok.Yani gözenek dostu :)))))))))) Ben aldığım zaman sanırım 40 lira filandı ki, Clinique renkli nemlendiriciye göre çok daha büyük,içeriği çok daha iyi ve çok daha ucuz bir nemlendirici..Ama Clinique olanı kullanmadığım için tam olarak karşılaştırma yapamayacağım maalesef..

Son olarak ürünü kullanan arkadaşlarıma bir sorum olacak..Ben yüzüme hangi kozmetik ürününü sürersem süreyim mutlaka alta nemlendirici sürerim..Bu zaten nemlendirici bir ürün,normal nemlendiricimi sürdükten sonra aradan yarım saat,bir saat bile geçse bunu uyguladığımda cildim bazen kusma yapıyor..(her zaman değil ama haftada 2 kez oluyor mutlaka bu durum..) Ki nemlendiriciyi çok uygulayan bir insan değilimdir..Bu ürün de zaten az az kullanıldığında yeten bir ürün..Bunun sebebi direk yüzüme sürmemem mi (ki bunu yapmak istemiyorum çünkü ne kadar içerik iyi olsa da renklendirme ve az da olsa kapatma özelliği olan bir ürün,direk temas yapması hassas cildim de zarara neden olabilir belki..) ,yoksa Antalya'nın yeterince neme doymuş havası mı :/ Ya da benim cildimin karmadan yağlıya dönük olmanın hakkını vermesinden midir :) (Bugün cümlelerimi eleştirmeyeceğim ya,ben doğalım kasamıyorum,ne yapayım böyle kabul edip sevin beni de :D:D:D))
Kullananlar yorumlarlarsa çok sevinirim :) 

Sevgiler.. :)


9 yorum:

cosmotrend dedi ki...

birçok blogda çok övülüyor bende almayı düşünüyorum en kısa zamanda.Fiyatıyla aklımı çelmeyi başardı:)

casey23 dedi ki...

merhaba, ben de bir Adanalı olarak kavurucu sıcaklardan iyi anlarım :) Ben de kışın karmadan yağlıya, yazın yağlı ciltliyimdir ve çok fazla ürünü cildim kusar maalesef.. bunu çok severek aldım kışın bir süre kullandım ama bir ay sonra filan kusma yapmaya başladı ben de kremden sonra kullanırım her zaman büyük ihtimalle cilt tipimizin buna katkısı büyük çünkü bu hafif bir ürün değil karma-normal ciltli arkadaşlara daha uygun daha sorunsuz bir ürün.. kusma yapmaya başladıysa gün aşırı kullanmayı deneyebilrisin bazen renkli nemlendirici bile olsa cildin kimyasallardan dinlenmesi gerekiyor (bi kimyager olduğumu da söylemiş miydin :P) içinde talc ve paraben yok ama bir sürü methicone ve benzeri kimyasal var bunlar da cildini yorar.. sevgiler :)

Chichom Makeup dedi ki...

Güzel günlerde kullan tatlım:) Detaylı güzel bir paylaşım olmuş

kumral dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gamze dedi ki...

canım ben de bunu kullanıyorum. Nemlendırıcı uzerıne kullandıgın ıcın olmus olabılır,cıldının yaglı olmasından kaynaklanıyordur bu da :) benım de cıldım yaglı, bu yuzden bunu kullanacagım zaman ekstradan baska bır sey surmuyorum yuzume,sabıtlemek ıcın kullandıgım pudra dısında tabıı :) ha spf sı yaz ıcın yeterlı degıl, bu yuzden yazın kullanmıcam muhtemelen.

betty dedi ki...

güle güle kullan canım:)))
sürekli renkli nemlendirici kullanan biri olarak naçizane tavsiyem,alta nemlendirici kullanma,eğer direk kullanmak istemiyorsan primer deneyebilirsin.bende de ciltte kusma olmuştu..

endless dedi ki...

Ben de 1 aydir kullaniyorum bu urunu, t bolgemde yaglanma yanaklarimda we dudak kenarlarimda ise kuruma (bunu nasi basariyorum bi fikrim yok:) oldugu icin alt nemlendiriciyi sadece yanak bolgeme uyguladim. Ama urunun kendisi de nemlendirici oldugundan ben su bazli arko krem kullandim, yagli olmadigi icin baya hafif oluyo. Simdilik bi sorunla karsilasmadim ben, umarim siz de rahatca kullanirsinz.

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

@cosmotrend övülmeyecek gibi değil ya :D
@casey23 sen nerelerdeydin ah ah kimyager :)) çok merak ediyorum ben bu maddeler nedir ne değildir ya
@chichom tşk ederm cnm :)
@kumral benefit değil bu theBalm..
@gamze ya ne bilim direk sürmekte istemiyorum :S
@betty primer daha ağır oluyor,silikonlu olunca..
@endless umarm :D

kumral dedi ki...

Aaa bn benefit sanmisim :)) 2 sininde genelde ambalajlari ck gzl oluo ondn karstrdm herlde :)