22 Şubat 2012 Çarşamba

Yves Rocher Luminelle Loose Powder / Transparan Pudra








İşte benim parlama karşıtı tek kurtarıcım :) Ne kremler,ne serumlar,ne sabunlar..ı-ıh hiç biri değil :) Sadece Luminelle transparan pudra :)
Cildimin karma olduğunu ve yaz mevsimi T bölgemin parıl parıl,ışıl ışıl parladığını burada defalarca yazmışımdır..
Sevgili arkadaşım Onur parlama sorununu bu şekilde çözdüğünü belirtince bende alıp denemek istedim ve Luminelle markasının üretiminin durdurulacağını öğrendim :( Oysa ki,Luminelle ürünleri gerçekten çok iyiydi, YvesRocher makyaj malzemelerine göre daha uygun fiyatlıydı..Birkaç aydır stoklar eritiliyormuş,ben de ellerinde kalan son pudrayı 16.90 gibi bir fiyata aldım..(Antalya'da yaşayan varsa son pudrayı alan benim söyleyim yani :))))
Pudramız transparan yani herhangi bir renk verme veya kapatma gibi bir özelliği yok.Sadece makyaj sabitliyor. Renk vermediği için renk skalası gibi bir sorun yaşamıyorsunuz..Bende swach yapmak istemedim bu yüzden çünkü sürünce herhangi bir fark olmuyor :D Sadece hafif pudralı,sağlıklı ve oldukça mat bir görünüme kavuşuyorsunuz..(Kış mevsiminde olduğumuz için mat duruşu gösteremiyorum.Parlama sorunum genelde yaz mevsiminde oluyor.)
Ben pudramı theBalm Shelter ile kullanıyorum.Günlük doğal ama sağlıklı olan görüntüyü hemen yakalayıveriyorum :)
Loose yapıda bir pudra olduğundan çok fazla tozutuyor,ben kapağa döküyorum sonra Ecotools pudra fırçamla alıp güzelce "pıt pıt" şeklinde uyguluyorum yüzüme :) (pıt pıt şekli nedir yaa :D yani hafif dokundurup çekerekten uygulama :D)
Gramajı 23 gr :) Sür sür bitmez,ömürlük yani :D Ben yaz mevsiminden bu yana kullanıyorum,gördüğünüz gibi sanki hiç eksilmemiş :)
Bir daha alamayacağım için çok üzülüyorum maalesef :( Çok memnundum kendisinden :( Yves rocher bu yazıyı oku ve Luminelle markasını kaldırma.. :(
Bu ürünle tanışmamı sağladığı için Onur'a teşekkür ederim :)
Siz de parlama sorunu yaşıyor ve mat görünümü seviyorsanız,stoklar erimeden Yves Rocher'lara bir gidip bakın derim :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben denemeden kaldırılacak mı şimdi bi online satıs sitesine bakayım bir tane varsa kapayım :)

onorr dedi ki...

Ahh Yves Rocher ah, sen o kadar gereksiz ürün varken tut Luminelle'i kaldır :( Ben de burdaki sonuncuyu kapmıştım canım, her sabah kullanıyorum akşama kadar mat kalıyor cildim oh mis :D

özge dedi ki...

zaten markalar ne kadar gereksiz ürün var tutarlar iyileri kaldırırlar:(

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@kozmetik deneyimleri umarım bulursun kuzum :)
@onorr sayende tanıştım cnm çok sağol <3
@özge aynen öyle :S