16 Nisan 2012 Pazartesi

Maybelline watershine gloss #07








Bu gloss o kadar eski ki ne zaman aldım bilmiyorum.. Ama en ufak bir bozulma,renkte değişme,kokuda tuhaflık vb.. bir durumla karşılaşmadım :) Maybelline için çıldırıyorum yahu..Tüm maybelline standı benim olsun başka bir şey istemem sanırım :) Keşke tüm ürünleri Türkiye'de olsa da doya doya kullansak.. Bu zaten ülke içinde satılan bir markanın yurt dışındaki ürünlerini buraya getirmeme olayını da hiç anlamıyorum ya neyse..


Maybelline glosslarımı seviyorum :) Dudak swatch una gelirsek..
Arkadaşlar bu Jim Carrey'in ağzı :D Bana ait değil.. Doğru düzgün bir resim yakalayamadım :D :D :D En son çekmekten usandım artık,bu şekilde 3 parçalı bir resim yaptım :D


Glossun fiyatı En fazla 10 liradır.Yapışma hissi yok,bir şey yemedikçe içmedikçe kalıcı,içinde hafif simler olan gayet yoğun yapılı renk veren güzel bir gloss :)


Tavsiye ederim,tekrardan alırım :)


Not : Bu ara yazamıyorum.Tiyatro festivali var o yüzden çok yoğunum.Bir de arkadaşlarla çok buluşuyoruz bu ara.Sınavlar gelmeden stres amaçlı :D O yüzden kusuruma bakmayın.Yakında güzel yazılar gelecek :) Beni facebooktan takip etmek için sağ üstten "beğen"e tıklamanız yeterli olacaktır...


Sevgiler :)

Hiç yorum yok: