18 Aralık 2011 Pazar

Dalin Baby Cologne Daisy 125 ml



Evet yanlış okumadınız :) Bebek kolonyası tanıtıyorum :) Defalarca burada dile getirdiğim gibi ben kolonya kokusunu çok severim.Yanımda her zaman lavanta,limon ya da bebek kolonyalarından biri olur.Çiçek kokularını sevdiğimi neredeyse her "koku"postunda anlatıyorum.Gelelim bebek kokularına :))
Herşeye karşı aşırı hassas olan bünyem ağır kokulara karşıda hassas malesef..Uzun süre kalıcı olan bayan şeker ve meyve kokuları bende baş ağrısına neden oluyor..O yüzden genelde kokusu çabuk uçan ama rahatsız etmeyen kokuları seçiyorum..
Yaz mevsiminde hele parfüm hemen yara bere yapıyor boynumda..O yüzden böyle kolonya ve vücut spreyleri işimi görüyor :)
Dalin'in bebek kokularının hepsine   bayıldım.Bu  kolonyaların hepsi ayrı bi  tatlı olduğu için hepsinden alacağım sanırım.Bunu da yine şu alışverişimde 
Gratisten 8  ya da 9 liraya almıştım sanırım :) 125 ml şişeside gayet hoş :)  Siz de benim gibi bünyeye sahipseniz ve kolonya kokularını seviyorsanız kullanabilirsiniz  :) Gerçi bu daha çok vücut spreyi gibi kokuyor vücuda sürüldüğü için pek kolonyamsı  bi koku almadım kendisinden :)  Bittkçe alırım :) Keyifli hafta sonları..

8 yorum:

özge dedi ki...

ya bende bir dönem çok severdim sürekli johnsondan alırdım artık o hevesim geçti sanırım:(

Adsız dedi ki...

ay cok güzel, dalin markasi almanyada yok, ama türkiyede bebekli ailelerde hep görürdüm sampuanini falan, cok tatli bir marka bence ; )

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@özge oradanda alıyorum ne bilim seviyorum ben ya ferahlamak istedikçe dök dök kullan güzel oluyo :D

@viva evet ya tüm ürünlerini kullanmak istiyorum :D:D:D bebek gibi :D:D

Unknown dedi ki...

ben de sarının hastasıyım ama çook uzun zamndır almamışım.

Unknown dedi ki...

ben pembesini kullanıyordum çantamda taa ki eşim arabası için aşırana kadar kolonyamı:) yenisi alınacak..

Adsız dedi ki...

sanırım bende deneyip tanıtabilirim çünkü bende çok severim..

milky dedi ki...

soft olanı kullanıyorum turuncu renk ve harika herkes bayılıyor.

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@dofa alınmalı bence :D

@kozmetikdeneyimleri alınmalıdaaa :D

@eatcinemashoppingbypg nickini yazana kadar ne işkence çektm ya :D denemede yarar var :D

@milky her rengi güzel ya beni hiç rahatsız eden çıkmadıD: