13 Nisan 2012 Cuma

Maybelline Watershine Gloss #560







Hayatımda hiçbir dudak ürününü ikinci kez aldığımı hatırlamıyorum :D O derece ruj delisiyim :D Yeni renkleri gördükçe çıldırıyorum ama bu gloss bambaşka <3 Bu gloss candır,aşktır :)


Maybelline dudak ürünleri üzerine konuşmak bile çok anlamsız..Her bakımdan dört dörtlükler.. Özellikle Color Sensational rujlar,candır :D


İçinde simler var, gayet parlak güzel bir renk.. Simler can acıtmıyor yani dudakları kesmiyor :D .. Kalıcılığı diğer glosslar gibi.. Yemek yeyip su içmedikçe kalıcı :) Dudakları kurutmuyor :) Fiyatı indirimde bulursanız 9 lira :)


Bu glosstan bir tane bitirdim,bu ikincisi :) Gördüğünüz gibi bu da bitmek üzere :)


Bittikçe alırım,tavsiye ederim :) 


Mutlu hafta sonları :))





2 yorum:

Makyaj Tutkusu dedi ki...

u yazin eni de düsündürdü. Sen deyince ben de söyle ir düsündüm de, en de hayaimda hicir dudak ürününü iki kere almadim! Haha :) Nivea'nin dudak alsami haric, o ir klasik, onu dudak ürünü olarak aymiyorum. :D

u maybelline parlaticilarindan enim de ir tane vardi, kirmizi olanindan. Cok egenmistim, ama enimkinde parilti yoktu :) Seninkinin de rengi cok cok güzel, güle güle kullan :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

tşk ederim :D ya dudak ürünleri okadar çeşitliki :D aynısından almak yerine farklı olanı denemek istiyor insan :D