10 Haziran 2012 Pazar

Mayıs Ayı En çok Kullanılanlar :)



Sol üst köşeden çıkan ve dişleri görünen tarak zımbırtısı bana ait :)) 


Bu ay final ayıydı..Pek parlak geçtiğini söyleyemem..Kozmetiğe çok uzak kaldım.Yüzümü temizlemekten başka hiçbir şey yapmadım,nemlendirici bile sürmedim..


Bununla birlikte yüzümde inanılmaz bir düzelme yaşandı :))) Makyajdan uzak kalınca cilt kendini yeniledi..Gözenekler dışında en ufak bi leke,pütür vb yok şu an :D (maşallah) :))


Tabi sınavların bitmesiyle kendimi denize attım.Antalya'da olup denize girememek ders çalıştığım süre zarfında en büyük işkenceydi.. :)


Mayıs ayı boyunca toplamda 4 kez makyaj yapmışımdır.Genelde elim bu ürünlere gitti :))


1.Too Faced Eye Primer : Dünyanın en iyi far bazı.. Muhteşem!! Bittikçe alınacak ürünler arasında :) Yakında detaylı olarak tanıtacağım :)


2.inglot pigment #85 : Abartılı,ışıltılı,yanar-döner makyajlar için biçilmiş kaftan :)) Çok yakında bloğumdaaaaa :)


3.Nars Cactus Flower : Krem allık :)) Bu ara inanılmaz derecede krem allık takıntım başladı :)) Nars allıklar yazı dizisi yakında burada!!


4.Mac Optimistic Orange : Bu allık "MAC Shop MAC Cook" koleksiyonunun en çok satan ürünlerinden biriydi belki de :) Bu da krem allık :) Yazısı yakındaaa..


5.Benefit Some Kind a Gorgeous : Kendisi benim ilk Benefit ürünümdür :) Rengi koyu geliyordu önceleri ama şimdi tam oturuyor :) Bu bir fondöten,nasıl fondöten dediğinizi duyar gibiyim.. Takiplemeye devam öyleyse :)))


6.The Balm Mary Lou Aydınlatıcı : Bu ürünü yazmayan çizmeyen kalmadı sanırım :) Ben kalmışım :P


7.Maybelline Color Tatto Bronze : Sadece alın ve deneyin! Bu kadar diyorum :)) Çooook seviyorum :))


8.Clinique Line kapatıcı : Yazısı burada..


9.Maybelline Falsies Rimel : Yazısı burada..


10.Too Faced Mini Makyaj Paleti : Nişanlımın doğum günü hediyesiydi.Makyajsız  anlarda çantama atıyorum.Acil durumlar için tam bir kurtarıcı :)) Detaylı yazısını yazacağım..


11.The Body Shop Erikli Lip Balm : Yazısı burada..


12.The Body Shop Terra-cota allık : Yazısı burada..


13.Inglot Jel Eyeliner : Akmıyor,akmıyor,akmıyor :)))


14.MAC 187 Fırça : Yakında fırçalar hakkında yazmaya başlayacağım :) Elimde yeterince fırça yok diye erteliyordum ama artık zamanı geldi :) Bu fırçanın ne muhteşem bir fırça olduğunu orada belirteceğim efendim.. :)


15.Bourjois Fırça : Fırça yazılarında yakında sizlerle :))




Biraz "yakında yazılacaklar" postu gibi oldu ama takdir edersiniz ki hem "vize sınavları" hem bitmek bilmeyen "Türkiye turum" hem de son "final dönemi"yle bloğa çok çok ara verdim..Çok ihmal ettim.. Ama bundan sonra elimden geldiğince yazmaya çalışacağım :) Herkesi çok özledim..


Sevgiler :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben tarağa da bayıldım:) Kokulusu da çıkmış bu fırçaların...sevgiler Ayşenur

Adsız dedi ki...

uuuuuuu pek cici görünüyor bunlar yahu :))

guzelliknehri dedi ki...

Merak ettiğim bir çok ürün var burada, yazılarını bekliyorum :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

Ayşenur, :) tşk ederm :D

Kuzuşuuum , senin kadar olmasalarda <3

güzelliknehri, en kısa zamanda inşallah :D