20 Kasım 2011 Pazar

Banyomda ne var? -2-

Ders çalışmaktan beynim katı ardından sıvı hale geçti bende gaz hale geçmeden bloğa attım kendimi :)
Bu yazının birincisini aşağıdaki "bunlarda ilginizi çekebilir" bölümünde görmüşsünüzdür zaten :D Bu da devamı :))




soldan sağa
1.Hayatımın tarağısın baby oouuuvv yeeaa :D Çok seviyorum,bayılıyorum bu tarağa aslan yelesi gibi saçlarımı öyle güzel açıyor öyle güzel tarıyor ki ba-yı-lı-yo-rum :)
2.Alix Avien makyaj temizleme pamuğu : Eh işte idaaaaare eder,kötünün iyisi..Ben daha kalın daha güzel dikişli ama dünya para olmayacak bir pamuk istiyorum aslında önerilerinizi alta yazarsanız sevinirim :)
3.Nivea deo-stick : Bundan önce Nivea Black & white kullanıyordum.yazısı şurda tık tık.Nivea deo işini iyi yapıyor ama ben kupkuru yapan roll-on ya da stick i bulamadım malesef :( Önerilerinizi alta yorum bırakabilirsiniz :D
4.Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici : Şurada kendisinden bol bol bahsetmiştim
5.Bioderma Sensibio h2o : Yazısı şurada




1.Avon Banyo köpükleri : Bittikçe alıyorum.Bildiğiniz duş jeli gibi kullanıyorum 3 senedir.Yapısı yoğun ve inanılmaz köpürüyor.Bittikçe alacağım ürünlerden
2.Dove Nemlendirici : Yazısı Şurada
3.Rosense Vazelin : Bunu çok önemli bir oje gurusu arkadaşım önermişti.Tırnakları uzattığını ve bakım yaptığını anlatmıştı hakkı varmış gerçekten işe yarıyor.Güllü olunca kokusu da çok güzel.Zaten ben Rosense ürünlerini çok seviyorum.Bu vazelin topuk ve dirsek içinde çok faydalı :)
4.Rexona Deodorant : Hiiiç sevmedim bir dahada almam.Niveadan şaştığım için kızıyorum kendime zaten..



1.Avon saç uçları için onarıcı serum : Her yerde duymuşsunuzdur kesin..Ayıla bayıla kullanıyorum,bittikçe alıyorum :)
2.Gliss Sıvı Saç Kremleri : Yazısı şurada
3.Gliss Boyalı Saçlar için onarıcı serum : Mükemmel bir ürün çok yakında yazısı gelecek kesinlikle tavsiye ederim :)



Deotak : İşte olmazsa olmazlardan biride bu ürün..Ter kokusunu en iyi şekilde önlüyor.Bunu her hafta mutlaka sürüyorum çok memnunum.Aslında bunu sürünce roll-on,deo sürmeye gerek yok ama benim içim rahat etmiyor yinede :D 

Banyomdaki ürünlerin devamı gelecek şimdilik bu kadar :)

7 yorum:

viva dedi ki...

canim benimde göz makyaj temizleyicim bitmek üzere ve biodermayi bir denemeyi karar verdim, bakalim nasil olacak : ) ve sana siddetle rexona maximum stick´i tavsiye ediyorum, blogumda post´u var, kupkuru yapiyor, türkiyede 40°sicakta bile banamasin demiyordum herkes su gibiyken ben gayet rahattim : )

pelito dedi ki...

canım urunlerını gule gule kullan yves rocher maykaj temızleyıcıden memnun kalırsın umarım eger onerırsın bende onu alırım

sevda s. dedi ki...

Avon'un banyo köpüğünü ben de duş jeli olarak kullanıyorum. Rosence Vaseline'i denemek istiyorum :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ter kokusu için rexona erkek mavı kapaklı olanı bı dene derim.
temız mıs gıbı sabun kokusu var ve muthiş etkılı.
dove salatalık ozlu olan benımde favorım.

Tanyeli dedi ki...

@viva denicem bakalım denemekten bşey çıkmaz :D rexonayı beğenmiyorum aslında buram buram parfüm kokuyor daha çok temiz kokuları seviyorum ben ama denicem bakalım :D

@pelito bioderma al kuzum bioderma en iyisi :)

@sevda s. çok memnun kalırsın vallahi bi bu birde beyaz zambak asla vazgeçmem ikisinden :D

@kova kadınıym ben Erkek ürünlerini kullanamıyorum ben ya çok itici geliyor kokuları filan :( Dove son kullanma tarihi yaklaşıyor ve hala yarısı dolu ya.. Kocaman bi krem :D

♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ dedi ki...

Bilgiler için tesekkürler.iyi bir post olmuş:)

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş ne cici bir sayfa bu böylee:)
emeklerinize sağlık.
takipçinizim.
bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
gönül dolusu sevgilerimle..
:)