26 Eylül 2011 Pazartesi

Nivea Black & White Roll-on ve Clear Sprey


Bu ürün ilk çıktığında çok heveslendim..Beyaz body lerimdeki sarı lekeden nefret ediyorum,siyahlardaki beyaz leke çıldırtıyo zaten..Hemen çıkar çıkmaz aldım.Ben oldum olası Nivea'nın roll-on ve deo larını kullanırım çokta memnunum.Ter kokusunu çok iyi şekilde engelliyor,koltuk altlarını gayet ferah tutuyor.Pudralı olmadıkça her çeşidini kullandım sanırım..Pudralılardan nefret ediyorum çünkü esas lekeye neden olanda onlar zaten..Herneyse bu ürünü alırken pudralı pudrasız ayırt etmeden bakmadan aldım..Hemen siyah bodyde denedim roll-onun üzerine deo sıktım..(en alta deotak sürüyorum her banyo sonrası) ogün gayet iyiydi leke filanda çıkmadı..Ama bir çok beyaz giyen arkadaş sarı leke yapmasından şikayet etmiş,beyaz bodymle denedim ve malesef bendede sarı lekeye neden oldu..Elimde roll-on u var şimdilik deo su bitti.Bitene kadar deosunu kullanacağım..Siyah bodyde ben memnun kaldım üründen ama beyaz için aynısını söyleyemeyeceğim..Çok fazla beyaz giyen biri değilimdir zaten :) Bir daha alır mıyım? Olabilir :) Detaylı bilgi için tık

Hiç yorum yok: