28 Eylül 2011 Çarşamba

Maybelline Dream Matte Mousse Köpük Fondöten




Bu yazımda gerçekten çok tatlı,çok hafif bir ürünü anlatacağım sizee :) Hemde çook bereketli bir ürün sür,sürüştür bitmiyor :) Çok güzel bir yapısı var aslında azıcık bir miktar çok fazla yere yayılıyor..Aman aman bir kapatıcılık sağladığı söylenemez ama yüzdeki hafif duruşunu seviyorum. Maybelline kendi resmi sitesinde ürün hakkında "Gözenekleri tıkamayan,parfüm içermeyen,kadife ve mat görünüm sağlayan hassas ciltler için güvenilir bir üründür" demiş :) (kendi ingilizcemle çeviri yapmaya çalıştım yarım yamalak oldu açıklama ama ne yapayım türkçe sitesi yok sanırım ya da ben bulamadım :) ) Ürünü kullanırken benim gözenek sorunum bukadar fazla değildi açıkçası neden kullanmayı bıraktım onuda bilmiyorum,sıkıldım heralde :D Parfüm içermemesi,kötü kokmaması çok büyük bir avantaj ayrıca benim cildim aşırı hassas olmasına rağmen kötü bi reaksiyon göstermedi..Gayet memnunum yani :) ayrıca minicik kutunun bukadar bereketli olması daha da mutlu ediyor tabi :D Ürünün eksilerine gelirsek ambalaj pek hiyjenik değil tüpte olan var mı açıkçası bilmiyorum bu küçük olunca deneme amaçlı aldım güya ama sür sür bitmedi :D  Bendeki 040 numarası koyu gibi duruyor ama değil aslında,cilt rengiyle hemen uyum sağlıyor bu ürünü kullanırken asla ton farkı yaşamadım :) Şimdi yazdıklarıma bakıyorumda ne memnunmuşum yahu :)) Bir daha alır mıyım? Bilmem alabilirim tabi biterse :) Aşağıdaki swach ta yapısını göstermeye çalıştım ama umarım anlaşılırdır :) 





Hiç yorum yok: