25 Eylül 2011 Pazar

Dudak Makyajı (doğum günü)

Şu postu 2 arada 1 derede yazıyorum resmen :D Bugün çok yakın bir arkadaşımın doğum günü akşamına NEV konseri var.(october fest antalya 2011) Hep beraber güzel vakit geçirelim dedik Bende erkenden hazırlanmaya başladım anca yetişebiliyorum :D Makyajım ve saçım saatlerimi alıyor napiiim :D Bu esnada sizinle dudak makyajımı paylaşmak istedim :) Ben dudak makyajı yaparken birkaç  tane rengi karıştırıp yeni renkler elde etmeyi seviyorum o yüzden bayağı karıştırdım :D Bu resimlerde Rivaldeloop fuşya ruj,rivalde young açılıp kapanabilen pembe dudak kalemi,Maybelline 560 gloss ve Watsons Lip balm var :) En altta lip balm sonra kalemle çerçeve yapıyoruz rujumu sürüyoruz en sona glosss ve bitti :) işte resimlerim çok net olmasada iyidir heralde :D Bayağı çekmeye çalıştım :D Ben hazırlanmaya devaaaaaaaaaaaam sevgiler :D 












1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzl bir renk sanada çok yakşmş canm :)