29 Şubat 2012 Çarşamba

The Body Shop Baked-To-Last Colours Allık




Baked-to-last colours serisi The Body Shop'un yaza özel çıkardığı terracota serisiydi.Yazın tüm makyaj ürünlerinde 2 al 1 öde varken almıştım.O zamandan bu yana kullanıyorum,hiç kullanılmamış gibi :)
The Body Shop Seri hakkında şunları demiş..


"BAKED-TO-LAST COLOURS

The Body Shop yenilikçi Baked-to-Last yaz makyajı ürünlerini sunar - pudra ve incinin kaynaşmasıyla oluşmuş, elde üretilmiş, uzun süreli kalıcılığı olan, kapatıcı özelliği yüksek ve kolayca karıştırılabilir yeni makyaj ürünleri. Bu renkler terracotta disklerinde elde üretildi ve hafif ısıda fırınlandı."

Gelelim ürünün rengi,yapısı ve içeriğine..






"BAKED-TO-LAST ALLIK"
"Pembe (01: Petal) ve şeftali (02: Coral) tonlarında bu iki allıktan birini seçip daha keskin hatlar ve aydınlık bir görünüm için koyu tonu elmacık kemiklerinizin ön kısmına, açık tonu ise yanlara ve kaşların altına uygulayabilirsiniz. The Body Shop® Blusher Brush kullanarak allıktaki iki rengi karıştırıp yüzünüzde ılık bir parlaklık yaratmayı da deneyebilirsiniz."
Diyor kendileri :) Bende ki rengi sizinde gördüğünüz gibi 01:Pembe Petal rengi..İki kısıma ışıltılı ve çok pigmentli,çok dikkatli kullanmayınca Heidi olabiliyorsunuz :) (tabi benim gibi açık tenliyseniz..)
Çok uzun saatler olmasa kalıcı bir ürün..Yazın sürekli kullandım ve çok memnundum.Parmaklarımda ayrı ayrı,kolumda ikisini bir arada görebilirsiniz.

İçeriğinde talc var ama cildimde herhangi bi soruna yol açmadı..Ben allığın içeriğine pek takılmıyorum,altında mutlaka nemlendirici ya da pudra oluyor :)

Bu ürünü tavsiye ederim.Hiç sanmıyorum ama biterse tekrar alabilirim.Gayet memnunum.Ben 2 al 1 öde ile gayet uyguna almıştım tam olarak hatırlamıyorum ama 17 liraya filan gelmişti sanırım o zamanlar..Şimdi en fazla 25'tir daha fazla olacağını sanmam..
Sağolsun Body Shop sık sık indirimler yapıyor :)

Daha ayrıntılı bilgi için;

İnternet sitesi : 
http://thebodyshop.com.tr/
Facebook sayfası için :  http://www.facebook.com/thebodyshoptr
Twitter sayfası için :  https://twitter.com/#!/thebodyshoptr

Sevgiler..

6 yorum:

merqure dedi ki...

aynından bende de var! ben de bir yaz boyunca kullanmıştım,üstten bakınca hiç azalmamış gibi ama iki rengi ayrı kullandığım için genelde,yandan bakınca ortada iki rengin ayrım kısmında hafif bir sivrilik ve renklerin olduğu kenar kısımlara doğru da oyukluk oluşmuş :) coralını da istiyordum ama yoktu :(

Unknown dedi ki...

cok simli geldi ama dagıtınca sanırım simler kalmıyor.. mu?
bu arada severek takip ediyorum blogunu :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@merqure evet ya coralıda müthişti almadım sonra pişman oldum bitmiş :/

@kozmetik deneyimleri bende senin bloğunu seviyorum cnm :) yok simler tamamen kaybolmuyor ama güzel bir ışıltı oluyor bence simliyken :)

Unknown dedi ki...

Çok beğendim bunu tonları ne kadar güzel.ama sanırım benim cildimde görünmez bile..güle güle kullan canım

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@cosmo_trend umarım daha güzelini bulursun kuzu :)

nur dedi ki...

ben de kullanıyorum çok güzel bir ürün. body shop'un özellikle göz kalimi ve rimelinden çok memnun kaldım. güle güle kullan:)