22 Eylül 2011 Perşembe

The Body Shop Ananya Vücut Spreyi

Body Shop Antalya'ya yeni açıldı sayılır,bloglarda sürekli görüp merak ederdim internettende pek alışveriş yapmam o yüzden mağazanın açılışına kadar sabırla bekledim :D Bir çok ürün aldım tabi o ilk aşkla bu benim TBS den aldığım belkide en güzel ürün..Menekşe kokulu vücut spreyi,harika kokuyo..Çok kalıcı değil tabiki ama yaz için biçilmiş kaftan 100 ml üstelik :) Öylece dolaşırken yeni çıktı dediler 2 al 1 ödeden de faydalanmak adına bundan iki tane aldım 24 lira mı ne ödedim sanırım :) Bir tanesi bitti bunu açmaya kıyamıyorum :) Ürün hakkında detaylı bilgi için tık Kesinlikle devam ürünlerinide almak istiyorummmm :))) Aşık oldum kokuya resmen :))) 





2 yorum:

casey23 dedi ki...

Merhaba! blogunla yeni tanıştım :) bunun kokusunu ben de çok beğendim ama satın aldığım yerdeki bayan birazcık belki daha çok satış olsun diye mi nedir bu limited edition kalacak bitince kaldıracaklar gibi ufaktan bir tehdit savurdu :) aklında olsun eğer gerçekten çok çooook beğendiysen diye :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

nasıl yaa..doğru olamaz :(