3 Nisan 2012 Salı

Oriflame Beauty Gloss







Ruj ve Parlatıcı delisiyim diye 1532 kez yazdım :))
Twitterdan takip edenler bilir çok severim yahu :D
Bu gloss 5 aydır filan elimde yaz geldikçe glosslara uzanıyor elim :) Rujlara pek bulaşmıyorum :))
Bu glossu severek kullanıyorum.Yapışmıyor diyemem ama Golden rose'un kiler kadar 404,uhu hissi yok..(Golden Rose ve Classic yapışkanlıkta açık ara önde :D) Bu glossu 6 liraya filan almıştım sanırım.12 ml yani bayağı uzun süre gider.Ruj üzerine ya da sade olarak uygulanabilir.Kullanımı kolay,rengi güzel,gayet hoş bir ürün.Tavsiye ederim :)
Bu arada yapışkanlık oranı en düşük glosslar pahalı olanların içinde Nars ve uygunların arasında Maybelline canlarım.Bilginize.. :)
Glossları seviyorum..Bir başka glossta görüşmek dileğiyle..
Sevgiler..


Google Plus için :  https://plus.google.com/u/0/b/110210657183201003066/

Facebook sayfasında indirimlerden ve yeni çıkan ürünlerden haberdar olmak için :
https://www.facebook.com/karbeyazinmakyajdolabi



Edit : Too Faced Summer Koleksiyonu Mayısta Sephoralarda olacakmış :D Yeyyyyy :D Yazısı için tık tık..

2 yorum:

Back to Black dedi ki...

Oriflame ın rujları be glosları beni hep şaşırtıyor beklediğimin daha iyisiyle karşılaştım bugüne kadar güle güle kullan :)

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

tşk edrim <3