20 Nisan 2012 Cuma

MAC Glitter & Ice Holiday Collection Wintercool Face Kit



Aralık-Ocak ayında çıkmıştı malum koleksiyon :) Çıldırmıştım,çıldırmıştım,çıldırmıştım ve hemen koşa koşa gidip almıştım :)
Satın alma hikayem şurada tık tık..



İlk olarak bu paleti inceleyelim :) Aynalı,taşıması kolay,farları ve allığı içinde barındıran çok kullanışlı bir kit..



Sol baştan sırayla Quary,Dance in Dark,Brun,Phloof! :) Benim favorim phloof! far :) 

Günlük kullanmak için çok ideal ve doğal renkler.. Fakat ben bir türlü MAC farları sevemiyorum.. Kalıcılık olsun,renk vermesi olsun inanın bana Inglot bin basar.. Inglot hem kalıcı,hem rengini tam veriyor zaten pigment konusunda yorum bile yapmıyorum zaten.. Mac farların tanesine 43 tl vereceğime inglottan 4 far artı bir allık palet yaptırırım 99 tlye mis gibi :D (cimri ekonomik insan :D) inanın palet olmasa hayatta almazdım :)






Bu da meşhur Mocha allık :) Yine çok doğal,günlük bir ton :) Bu allığı çok sevdim :))




Bunlarda kitin içerisinde ki ruj ve parlatıcının swatch ları..

MAC Hot Gossip Lipstick : Cremesheeen rujlardan..Nemlendirmesi ve kalıcılığı çok iyi..rengi zaten muhteşem :) 

MAC Emancipation Lipglass : Allahım!! Rengi zaten berbat,yalnız başına hayatta kullanmam..Onu geçtim yapısı çok kötü..Yapış yapış hissi,ağırlığı..Lipcolourların muhteşemliğinden sonra lipglassların facia olacağını tahmin etmezdim ama gerçekten çok kötü arkadaşlar.. Öyle böyle değil.. Ruj üstüne (dayanabilirsem o ağır ve yapış yapış hisse) uygulamaya elverişli bir ürün benim için..



Setin içinden çıktığına en beğendiğim ürünler bunlardı..MAC'in fırçalarının seyahat boyları :) Duo fibre ların seyahat boyları da vardı ama almamıştım bir iki yoruma aldanıp,şimdi çok pişmanım keşke o fırça setini de alabilseymişim :/ (129SE,266SE,275SE)
Bu fırçalar pek seyahat boy değil aslında normal fırçaya yakın boyları.. Görünüşleri daha estetik.. Severek kullanıyorum üçünü de :)

Bu setin bir de dandik çantası var :) Bir kenarda duruyor :)

Limited bir üründü..(keşke olmasaydı :D) Severek kullanıyorum..Genel olarak memnunum,normalde bir MAC ürününe sahip olunacak paraya sahip oldum bu ürünlere..Gerçekten fiyatı çok iyiydi..İlk MAC ürünüm olduğundan ayrı bir özel kendileri :)) MAC hakkında fikir sahibi olmama yardımcı oldu.

Sorularınız için aşağıya yorum bırakabilir,facebook sayfamı beğenebilir,twitterdan takipleyebilirsiniz..

Umarım MAC bu yılbaşında da böyle fiyata bu kadar çok ürün sunar..

Kitle ilgili temptalia'nın yazısına göz atmak için tık tık..


7 yorum:

luna dedi ki...

Çok şükür MAC'in farlarını benim gibi çok da matah bulmayan biri çıktı. Otorite değilim tabiki ama, o kadar set aldım ki buna glitter koleksiyonu da dahil, normal sıradan fardan hiçbir farkı yok. Ya inglot farlarımın nerdeyse rüzgarı buna 5 basar. Belki koleksiyon ürünleri böyle bilemiyorum. Ama şu ana kadar aldığım tüm MAC ürünleri -ruj ve 1 allık harici- Elca'dandır. Nerdeyse sudan ucuz olduğu için sorun etmiyorum. Glitter serisinden 6'lı far olan setini almıştım bende Elca'dan. Ama bu glitter koleksiyonu zaten pek güzel değildi. Bence MAC'in en kayda değer ürünleri MSF'leri..

pelito dedi ki...

şu seti bir ben almadım herhalde çok pişmanım, güle güle kullan canım nude rujun rengi süper

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

aytül , ya aynen aynen :D inglot muhteşem far konusunda mac'ten aslaaaaaaaa far almam bir daha aslaaaa :) msf bende sivilce yaptı cnm,ten ürünlerini sevmiyorum mac'in :/

pelito, bende keşke diğer setide alsam dedim..Çok güzel setlerdi yaaa :/ tşk ederim cnm ben sevmiyorum nude :)

pembe fiyonk dedi ki...

ama çıldırılmayacak gibi değilmişki bayıldım :)
pembe ruj normal koleksiyonlarında yok mu?
ve dudaklarının yapızı çok gzüel caım mşallah.tam swacthlık :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

pembe fiyonk , çok tşk ederim :) normalde satışta mı bilmiyorum canım adını yazıp araştırabilirsin :)) umarım bu yıl başında da bomba ürünler olur :)

sevda s. dedi ki...

Paletin ve rujun güzelmiş canım, güle güle kullan :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

tşk ederim sevdacım <3 daha güzelleri senin olsun :D