5 Mart 2012 Pazartesi

Tangle Teezer Mucize Tarak






Öncelikle bu tarakla ilgili soru işaretlerimi giderdikleri için Tangle Teezer firmasına teşekkür ederim.
Mucize tarak hakkında çok yazı okuduğum için saç sorunlarıma bir yardımı olur mu diyerek bende merak etmiştim kendilerini.. :)
Öncelikle firma ne demiş bakalım?


"TANGLE TEEZER
Tangle Teezer, en karışık saçları bile acısız ve kolaylıkla açmak, saçlarınızdaki kırıkları önlemek
ve saçlarızın kolaylıkla şekil almasını  sağlamak üzee tasarlanmıştır.
Tangle Teezer ile artık karışık saçlar sizin için dert değil…
Sağlıklı, bakımlı ve parlak saçları şimdiye kadar kullandığınız taraklarla elde edemezsiniz.
Saçlarınıza uygun tasarıma sahip olmayan eski tarak ve saç fırçaları uzun ve dolaşmış saçlarda kırılmalara neden olarak sizi strese sokabilir ve zaman kaybetmenize neden olur.
Saçlarınızın en önemli düşmanı makine üretimi olan ve dişlerinde prüzler bulunan saç fırça ve taraklardır.
Bu tür ürünleri kullandığınızda hasas olan saçlarınız koparak dökülür sağlıklı saçlarınız ise yıpranarak zayıflar. Normal saç fırçaları sert diş yapıları ile saç derinize de zarar verir.
Ayrıca saçınıza uygun olmayan normal saç fırçaları ile ne kadar uğraşırsanız uğraşın dilediğiniz modeli ve şekli saçlarınıza kazandıramazsınız. Bütün bu olumsuzlukların yanında saçlarınıza gereğinden fazla zaman harcamış olursunuz.
Tangle Teezer özel olarak tasarlanmış dişleri ile saç derinize zarar vermeden  saç kırılmasına neden olmadan saçlarınızın dolaşıklığını  giderir ve saç  tasarımlarınız için size kolaylık sağlar, en önemli özelliği ise saçlarınıza ayırdığınız vakti azaltarak size zaman yaratır.
Saçlarınızı bu sorunlardan korumak  sağlıklı ve gösterişli saçlara sahip olmak ise tamamen sizin elinizde…Normal saç fırçalarınızı Tangle Teezer ile değiştirin ve farka yaşayarak tanık olun."
Not : Yazılar firmanın internet sitesinden alıntıdır..Tık tık...
Bir de ürünle ilgili şöyle bir video var..


Benim düşüncelerime geçecek olursak..
(+)'ları
*Ürün saçı açarken gerçekten en ufak bir acı hissetmiyorsunuz..Benim gibi saçı çok dolaşan biri için muhteşem bir buluş olduğu doğru..
*Saçları yolarak,kopararak taramıyor.Normal tarakla tarama işlemi yaparken dökülen saçımla Tangle arasında dağlar kadar fark var..Yani ürün bu konuda vadedileni de gerçekleştiriyor..
*Böyle bir tarağa göre uygun fiyatlı olması da başka bir artı..
(-)'leri
*Benim gibi çok çok saçınız varsa bu tarak maalesef sizi kesmiyor.İnce teli,düze yakın dalgalı saçlar için daha uygun bir ürün..Dişleri kısa olduğu için hem üstten hem alttan defalarca taramam gerek,bu da tarama süremi uzatıyor..
*Saçı şekillendirme de bir etkisi yok benim saçlarım zaten kıvırcık/dalgalı arası bir saç o yüzden kolay şekilleniyor.Düzleştirme konusunda pek etkisi olmadı.Normal tarakla taradığım da da aynı saç,bu tarakla da aynı saç.Bilmiyorum belki ince telli arkadaşlarda şekillendirme konusunda da yardımcı olmuştur ama bana olmadı maalesef..
*Dolaşıkları açtığı doğru, tarak bence şeklinden dolayı çok kullanışsız,normal taraklara alıştığımdan mıdır nedir hem üstten hem alttan tararken tarakla cebelleştim resmen :) Şeklinden dolayı elde tutmak işkence oldu biraz :)) O yüzden dolaşıkları açarken dünyanın sorununu çıkardı bana.. :)

Bu tarağı alın,kullanın.Vadedilenin çoğunu gerçekleştiriyor çünkü ama benim gibi saçlarınız varsa sadece dökülme ve acı vermeme konusunda yardımcı olacaktır.Tabi tarama süresini X2 olarak hesaplamayı da unutmayın..
Benim saçlarım önceden kıvırcıktı.7 yıldır düzenli düzleştirme işleminden dolayı şimdi şekli bozuldu çok dalgalı bazı yerleri bukle bazı yerleri düz değişik bir saça dönüştü :) Yani artık düzleştirme benim için zorunlu bir hal aldı..Bu da kırıkları ve dökülmeleri peşinden getirdi..Bu tarak saçlarımın taa dibine girip iyice açıp çözemese de en azından daha az saç koparıp döküyor :D O yönden faydalı oldu :D Kırılma konusunda etkisini görmem için henüz çok erken ama düzleştirme işleminden dolayı saçlarımın kırılması zaten kaçınılmaz o yüzden tarak iyi bile olsa benim saça etki edeceğini sanmıyorum :) (nasıl bir cümlesin ya? :D)
Benim gibi çok uzun,kesildiğinin ertesi ayı aynı şeklini alan yani çabuk uzayan,kıvırcık ya da çok dalgalı,çok gür çok fazla saçınız varsa bu tarak saç açmada,acı çekmeme de bi nebze yardımcı oluyor.Ama şekillendirme de,tarama süresinin kısalmasında kesin çözüm mü? Hayır,kesinlikle değil..
Bende en büyük mucizesi acı vermemesi oldu..Tarağımın başına bir iş gelirse tekrar alırım,memnun kaldım genel olarak..Vaktim çok olduğunda tarama işini zevke dönüştürebilir :)
Tarağın normal fiyatı 20 lira..Şu adresten temin edebilirsiniz..Tık tık..Çok ilgili yetkililerle karşılaşacaksınız.. Ürün hemen evinize teslim ediliyor.Denemek isteyenler inceleyebilir..
sevgiler..

Bu ürün bana firma tarafından gönderilmiştir.Yukarıda okuduğunuz gibi yorumlarım tamamen objektiftir.

6 yorum:

senem dedi ki...

kullanıyorum ve kesinlikle öneriyorum :)

Cosmotrend dedi ki...

Güle güle kulln canım.Bende merak ediyordum ürünün nasıl bir niteliği olduğunu.Tanıtman çok iyi olmuş.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

:) Hemen deneyelim o zaman..

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

bende memnunum cok guzel bı urun mucızevı:)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

@ssdesign :)
@cosmotrend sevndm işe yaramasına yazının :)
@hobicoffe deneyin efendm :)
@biritconsungunluğu okdarda değil bence ya :D

Adsız dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler.Ben de ne zamandır merak ediyordum bu ürünü