7 Aralık 2011 Çarşamba

Gliss Renk ve Parlaklık Koruyucu Kür

Bloğumda Gliss yazılarını görmekten usandınız belki ama inanın çok severek kullanıyorum ürünlerini.Saç filan döktüğü yazılmış benimde saçlarımda dökülmeler oluyor zaman zaman ama suçu şampuanıma atmıyorum.Suç bende :D      
Ben banyoda saçlarımı kremledikten sonra saç tam kendini salarken tarakla girişiyorum saça :D Ne kadar zararlı oysa ki siz sakın yapmayın hep üşengeçlikten oluyor benimki :) Saçlarınızı banyodan çıktıktan sonra durulanmayan ürününüzü yedirip öyle tarayın ve benim hatama düşmeyin :D
Gelelim ürün hakkında Gliss ne demiş?



Bakım formülü ile saç renginizin canlılığını korur- 30 yıkamadan sonra bile %90’a varan renk kalıcığı sağlar*.
  • Saç yüzeyini pürüzsüzleştirerek derinlemesine onarım yapar
  • Anında etki ile ışıltılı parlaklık verir
  • Saçı besleyerek esneklik kazandırır
*Saçların 30 defa yıkanarak test edilmesi sonucu

Önceden yıkanan ve durulanan saça eşit şekilde dağıtın. Hafifçe masaj yaparak uygulayın.

             Durulanmaz!

Haftada 2-3 defa kullanabilirsiniz.

içindekiler : Aqua • Alcohol denat. • Polyquaternium-37 • Trisiloxane • Dimethicone • Mica • Amodimethicone • Polyquaternium-11 • Parfum • Prunus Armeniaca Kernel Oil • Panthenol • Propylene Glycol Dicaprylate / Dicaprate • Polysilicone-15 • Glycerin • Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein • Polyquaternium-10 • Linalool • Hexyl Cinnamal • Lactic Acid • PPG-1 Trideceth-6 • Cetrimonium Chloride • Cyclomethicone • Hydrolyzed Keratin • Trideceth-12 • Butylphenyl Methylpropional • Benzyl Alcohol • Limonene • Coumarin • CI 77891  

Ben bu ürünü yaz aylarındaki saç boyatma vakasından sonra almıştım.Sevgili kuaför saçlarımı açmış binlerce kez farklı saçma sapan açıcılar ve boyalar kullanmış,saçlarımı tiftik tiftik etmiş çikolata rengi isterim diye oturup ağlasam da saçlarımı Hürrem Karameline boyamıştı.Kendimi dalga konusu yapmıştım bir hafta "oğlumu verin bana.."diye bağırıp durmuştum arkadaşlarlayken :D Nefret ettiğim bir renktir kendisi bildiğiniz turuncu..Saçım mahvolunca hemen soluğu Favori parfümerim Cosmetica'da almıştım./antalyada meşhurdur/ Şansımdan Gliss ürünlerinde 2 ürüne bir ürün hediye ediyorlardı.Bu serumu ve sıvı saç kremi almıştım yanında saç maskesi hediye etmişlerdi.Üçünüde düzenli kullandım ve saçımdaki o sertlik o berbat hal kırıldı gitti.O kadar memnun kaldım ki Gliss'in bu küründen o boyayı saçımda 6 ay tuttu.Üstelik yaz mevsimiydi ve sürekli yıkanıyorduk Antalya havası ve denizi malum :D Denizin yıpratmasına kurutmasına rağmen saçlarımı çok güzel korudu artık vazgeçilmez ürünümdür kendisi :) Şimdi saçlarım çikolata kahve oldu hala kullanıyorum bu ürünü pompalı ambalajında çok sağlıklı çok memnunum herkese tavsiye ederim :) Kokusuda çok güzel..
Bu da benim ürünüm :D


5 yorum:

Gamze dedi ki...

canım saç diplerine sürülmeyen bir şeyden dolayı saçın döküldüğünü nasıl düşünürler anlamıyorum. saç uç ve boylarına sürülen bir üründen zarar geleceğini zannetmem :)

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

vallahi ben saç diplerime şampuandan başka bişe sürmüyorum :D çok memnunum gliss ürünlerinden <3

Merve'nin Dünyası dedi ki...

bende cok begenerek kullaniyorum ve saclarima muhtesem bi parlaklik veriyor asla kötü bi etkisini görmedim :) bende kahverengi saclar icin olanini kullaniyorum tek kelime süper ;))

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

@mervenin dünyası Bu tüm boyalı saçlar için zaten cnm :)Kahverengi saçlar için olanını duymamıştım post yazsana :D bende alayım ondan saçlarım çikolata kahve benim

Merve'nin Dünyası dedi ki...

tamam canim fotografini cekip hemen yayinlayayim bekleee ;))