10 Aralık 2011 Cumartesi

Bio Specific Active Sensitive Göz Kremi

"Göz yorgunluğuna karşı etkili bir çözüm!

Anta Baklası içeren formülü en hassas gözlerde bile gözaltı torbalarını indirmek, bakışlarınızdaki yorgunluğu gidermek ve hatlarınzı yatıştırmak için idealdir. Anında bir ferahlık ve yatışma hissi verir.

Hassas Göz Garantisi

Dermatologlarla işbirliği sonucu geliştirilen formül, hassas gözlerde ve lens kullananlarda test eilmiştir. Parfüm, renklendirici ve irritasyona yol açabilecek madde içermez. Minimum seviyede koruyucu içerir."

diyor sevgili Yves Rocher :) Bu kremi bana sevgili onorr tavsiye etmişti :)
Yaşım 22 olduğu için sadece makyajdan koruyacak bir göz kremi arıyordum.Maşallah göz altımda uykusuz olmadıkça torba olmuyor.Morlukta hiç yoktur :) Sadece pazen minik pütürümsü birşeyler oluyor ara ara nedenini bilmiyorum :D Yaşımın genç olduğu göz çevremi korumayacağım anlamına gelmiyor :) Bu yüzden  sadece koruma etkisi olan ve nemlendiren bir krem arayışındaydım, Onorr un önerisiyle bu kreme başladım.Kullanalı 2 ay olacak sanırım.Memnunum,göz çevreme uygular uygulamaz hemen emiliyor.Hafif bir rahatlama etkisi yaratıyor. 
İki aydır kullandım herhangi bi yanma,yakma,tahrişe neden olmadı.Çok hassas olmama rağmen bir zararı olmadı gayet memnunum :) Sizde sadece makyajdan koruma amaçlı bir krem arıyorsanız bu kremi deneyebilirsiniz.Fiyatı 28 liraydı sanırım.Ben her gün kullanıyorum ama hala yarıdan fazlası duruyor :)
Bittikten sonra tekrar almayacağım Bioderma'yı denemek istiyorum :) Sevgiler... <3



2 yorum:

bakimblog dedi ki...

ben de nuxe goz kremınde ıstedıgımı bulamadım. Bıtınce new peptın ın goz kremını almayı dusunuyorum :)

özge dedi ki...

canım bende kullanmıştım bunu senin yaşların için ideal,ama yaş ilerleyince (benim gibi) yeterli olmuyor :))