28 Ekim 2011 Cuma

L'oreal Telescopic Mascara Waterproof Noir





Bu rimeli ilk aldığımda liseden yeni mezun olmuştum.Dayımın düğünü olacağı için annem sınırsız harcama yapma izni vermişti. (cahiliye dönemi tabi.Bildiğim  markalar herkesin bildiği Loreal,Maybelline,Max factor filan :) Benim gözümde dünyanın en iyi markalarıydı ozamanlar.) Bende parantez içinde belirttiğim nedenden dolayı (ozamanlar parfümeri çalışanları da bilgili makyaj uzmanı profesyonel insanlardı nazarımda :D) Lorealdan almak istedim.Kızlar benden size tavsiye asla vazgeçmem dediğiniz ürün yoksa Lorealden birşey almayın.Ürünleri güzel ama inanın üzerine biraz daha para koyup çok daha kaliteli markalardan alıveriş yapabilirsiniz.Bu bahsettiğim rimel yurt dışında 10 dolar filanken burada 40 liraya satılıyor.Rimel iyi güzel ama 40a değmez..Bu markanın ürünleri burada çok pahalı :( Ben şu an kullandığım rimeli 20 liraya almıştım zamanında..(8 ay filan oluyor,değişme zamanı geldi ama ne kuruma yaptı,ne gözümde hassasiyet yaptı ve hemen hemen hergün kullanılmasına rağmen hala dolu dolu geliyor fırçaya,kıyamıyorum..) Kirpiklerim önceki postta bahsettiğim gibi kısa,aşağı bakan,düşük düz kirpiklerden ama bu ürünle öyle bir uygulama yapılıyor ki inanılmaz derecede uzuyor kirpik kocaman oluyor bakışlarım belirginleşiyor gözlerim daha büyük görünüyor.Yani uzatma konusunda mükemmel bir rimel o yıldan bu yıla kadar bittikçe aldım.Aradan 5 sene geçti hala bu rimeli kullanıyorum.Bir katta falsies geçip kıvırınca çok güzel bakışlara sahip oluyorum. Fırçanın yapısı mükemmel tek tek ayırıyor kirpikleri en küçük olana bile ulaşıyor. Yapışma,topaklanma sorunu yaşamıyorsunuz simsiyah bir rengi var,uzuun süre kalıcı.Ve waterproof olanı denize girip çıktığım halde geçmedi.Ürün kusursuz ama benim "naaaalet" kirpiklerim düşük olduğundan zigzag (doğrumu yazdım bilmiyorum pek kullandığım bir kelime değildir kendisi :D) yapa yapa sürersem daha iyi görünüm sağlayacağımı kirpiklerimin kıvrılacağını söylediler..Yapamıyorum,yapamıyorum! Ya-pa-mı-yo-rum :( Zaten bir bu şekilde rimel sürenlere bir de gözü açıkken hiçbir çekme tutma yapmadan gözüne eyeliner ı direk uygulayanlara özene bezene bir hal oluyorum.Yapamıyorum arkadaşlar gözümü çıkardım bu sebeplerden dolayı bin kez :D O yüzden bende işin çakallık boyutuna bürünüp bir kat bundan uygulayıp kirpikleri uzattıktan sonra falsies ile kıvrım ve hacim sağlamaya çabalıyorum :) İllaki kirpik kıvırıcı da giriyor devreye ama onu kullanmaktan nefret ediyorum mahvediyor kirpiklerimi zaten bi tutamlar :D




Loreal ürünle ilgili :

Tek bir aşamada daha uzun gözüken, belirgin kirpiklere mi sahip olmak istiyorsunuz? 
Bu artık L’Oréal Paris’in mükemmel Telescopic Maskarası sayesinde mümkün!: Tek bir dokunuşun ışığı... Kirpikler teker teker belirginleşerek %60 daha uzun gözükür.Suya dayanıklı formülü ile dayanıklıllığı artar.Taraklı esnek frıça
Yüksek belirginleştirici özelliğe sahip yeni taraklı elastik fırça ve yoğunlaştırıcı formülü, kirpikleri %60 daha uzun gösterir.
Uzatıcı, yoğunlaştırıcı formül
Özel uzatıcı formülle birleştirilmiş fırça tarakları, kirpikleri birbirlerinden ayırarak belirginleştirir. Sonuç: %+60'a kadar uzamış görünen kirpikler! Topaklanma olmadan çabuk ve kolay uygulama!
* araçsal test 
 demiş..Dediklerine canı gönülden katılıyorum :) Benim kirpikler kötü anacım ben napim :D Evet sevgili arkadaşlarım benim gibi düşük,kısa kirpikleri olan birine önerebileceğiniz sürmede zorluk yaşatmayan zikzak gerektirmeyen rimeller varsa burada hazır ve nazır önerilerinizi beklemedeyim :) keyifli hafta sonları <3

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benimde favorim carbon black telescopic mascara, ama maalesef almanyada artik satilmiyor...sana katiliyorum türkiyede kozmetik cok asiri derecede pahali : )

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

maalesef :/