16 Eylül 2011 Cuma

Maybelline Dream Matte Powder

Bu ürünü severek kullanıyorum.İlk kullandığımda üniversitede ilk yılımdı,oda arkadaşımın babası Dubai de çalışıyordu.Sürekli kızına kozmetik ürünleri yollardı ucuz ucuz.Arkadaşım yüzüne hiçbirşey sürmediği için(nemlendirici dışında tabi :D) pudrasını bana vermişti..Bende kullandım ve inanılmaz memnun kaldım hem bereketli hem tam benlk..Allık için baz gibi yani..Pütür pütür durmuyor..Aşırı derecede tozlanmıyor (inglot un pudrası gibi değil yani) Çok güzel yumuşak bir yapısı var..Kapatıcılığa çok önem vermiyosanız biçilmiş kaftan..İçerisinde aynası ve süngeride var.Ben süngerini kullanmadığım fırçayla uyguladığım için çıkardım nereye attım bilmiyorum ama sünger fena değildi tabi..



Ben bu swatch işini nasıl halledicem bilmiyorum :D bir türlü kamerayı ayarlayamıyorum telefonla mı çeksem napsam :S Aşağıda swatchları umarım anlaşılıyordur..İlk seçim gün ışığında flaşsız hali diğer resimler flash lı :)



Şu hafifliğe bakar mısınız yaaa :))) Çok güzel,çok hafif..Bir daha alır mıyım? Kesinlikle alırım..Ayrıntılı bilgi için tık

2 yorum:

mely dedi ki...

bunun numarası kaç acaba?

audrey dedi ki...

shiseido mat powderım bitince bunu deneyebilirim