14 Eylül 2011 Çarşamba

Antalya sıcağında güneşten nasıl korundum

Merhaba arkadaşlar çoğunuzun bildiği üzzzzree Antalya da yaşıyorum :) (üzre yalnız :D) Antalya da yaşadığım için yazları her hafta sonum plajda,denizde vs geçiyor.50 derece ve üzeri hava artı %96 nem oranıyla aşırı sıcak kavurucu Antalya sıcağında nasıl korunduğumu anlatacağım sizlere :)

1) Watsons duş jeli : Deniz tuzunun üzerimde kalmasından nefret ediyorum grrr !! Suyla deniz suyundan kurtulamayacağım için şampuan ve duş jelinin yasak olmadığı plajlarda bu duş jeli imdadıma koştu.Ambalajı nedeniyle denizde kullanımı aşırı rahat bir jel :) Duşa asıyodum ohh mis :D Bu duş jelinin kokusu fena değil ama yapısını beğenmedim..İdare eder bi yapıda..Denizde işe yarayabilir..Bir daha alınır mı ? Sadece ambalajının pratikliği için,belki..
2) Nivea Güneş Koruyucu Süt 50+ factor : Niveanın bu ürününe bayıldım bayıldım bayıldım..Artık benim vücut koruyucu ürünüm budur ! Aşırı hassas ve beyaz tenli bir insanım en ufak bi kusurunu görmedim,asla yanma acıma olmadı..Muhteşem bir vücut koruyucusu Antalya sıcağında bile koruyabiliyorsa Türkiye'nin her yerinde rahatlıkla kullanılabilir :D Bir daha alır mıyım? Kesinlikleeeeee :D
3) Nivea Anında Emilen Yüz kremi 50+ factor : Hımmm şimdi ne deyim bilemedim :S Bu ürün makyaj altına ya da günlük normal olarak sürülebilir ancak denizde çok vasat bunu tekrar tekrar yenilememe rağmen pancar gibi yandı yüzüm ve sonrasında çok acıdı rahatlatıcı sürmesem mahvoluyordu..Anında emilmiyor malesef..Kuru ciltlerde bilemem ama benim gibi karmadan yağlıya dönük cildi olanlar kesinlikle kullanmamalı..Beğenmedim malesef..Bir daha alır mıyım? Sanmıyorum.. :( Ayrıntılı bilgi için tık
4) Nivea Güneş Sonrası Rahatlatıcı Sprey : Bu spreyede bayıldım..Aloe Veralı..çok memnun kaldım..Gerçekten güneş sonrası sırtımda,kollarımda,bacaklarımda yanan yerlere az az sürdüm gayet güzel yatıştırıyor ancak kremin yapısı biraz yağlı..tek negatif yönü bu..Bir daha alır mıyım? Kesinlikle :) Ayrıntılı bilgi için tık
5) Neutrogena Lip Balm : Buraya resmini koymayı unutmuşum elbette dudaklarımı ihmal etmedim bu lip balmın inanılmaz güzel bi yapısı var..Bununla ilgili ayrıntılı bir post hazırlayacağım,şimdilik bahsedeyim kısaca dedim :D Ayrıntılı bilgi için tık

Buradaki tüm resimler Karbeyazinmakyajdolabi.blogsot.com a aittir.Hiçbir şekilde alınamaz,kopyalanamaz..Kopyalanması tehlikeli ve YASAKTIR !!